DELFI paneigia gandus: turinio apmokestinti neplanuojame

 (77)
Žiniasklaidoje pasklidusi informacija apie apmokestinamą portalo DELFI turinį yra neteisinga ir klaidina skaitytojus. Portalas DELFI informuoja, kad tokių planų šiuo metu bendrovė neturi ir problemas, susijusias su reklamos blokavimu, sprendžia kitais būdais.
Vytautas Benokraitis
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Portalas „15min” paskelbė sveikinantis DELFI sekant jų pėdomis ir esą ruošiantis prašyti skaitytojų susimokėti už turinį. Tačiau nors estiškojo DELFI skaitytojams išties buvo pasiūlyta galimybė skaityti naujienas mobiliuosiuose telefonuose be reklamos už 1,99 euro per mėnesį, konkurentai Lietuvoje suskubo džiaugtis per anksti: visas naujienas DELFI skaitytojai Lietuvoje ir toliau galės skaityti nemokamai.

„Kova su reklamos blokavimu - jokia naujovė, įvairios jos formos jau išbandytos pasaulyje. Yra įvairių būdų, kaip spręsti šį klausimą, ne vien turinio draudimai. Galima bandyti kurti pridėtinę vertę, optimizuoti reklamas, kad jos taip neerzintų vartotojų. Mes ieškome geriausių sprendimų ir būdų, ir nereiškia, kad be išlygų seksime estų pavyzdžiu. Dalijamės patirtimi kompanijos viduje ir svarstysime, kokį kelią pasirinkti mums“, – sako DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

„Ekspress Grupp” valdybos narys Andre Veskimeister pabrėžia, kad DELFI verslo modelis paremtas pajamų gavimu iš reklamos, o ne turinio apmokestinimu. „Mes neapmokestiname vartotojų. Mes sukūrėme įrankį žmonėms, kurie nenori DELFI matyti reklamos. Tai neturi nieko bendro su mokamu turiniu – jis buvo ir yra nemokamas”, - sako jis.

Toks įrankis yra siūlomas tik Estijos rinkai, o planų pritaikyti jį Lietuvoje kol kas nėra. „DELFI Lietuvoje ir Estijoje yra nepriklausomos organizacijos, kiekviena jų priima savarankiškus sprendimus. Jei DELFI Lietuvoje nuspręs sekti Estijos pavyzdžiu, jie galės taip ir daryti, bet jei ne – tai jų valia ”, – sako bendrovės „Ekspress Meedia” generalinė direktorė Mari-Liis Rüütsalu.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?