DELFI – naujoje socialinio tinklo „Facebook“ platformoje

 (5)
Balandžio 12 d. portalas DELFI įžengia į naują platformą, kurioje su socialinių tinklų vartotojais dalysis savo operatyviu, išskirtiniu ir unikaliu turiniu.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Antradienį socialinio tinklo „Facebook“ konferencijoje F8 pranešama, kad pradeda veikti „Instant Articles“ platforma, kurioje leidėjai galės dalytis turiniu su savo vartotojais. Prie šios platformos jungiasi ir Lietuvoje skaitomiausias naujienų portalas DELFI.

„Interneto vartotojų įsitraukimas į socialinius tinklus nuolat auga, todėl sekdami socialinių tinklų naujoves ir šįkart savo skaitytojams siūlome naują, mūsų kuriamo turinio pateikimo formą. Portalas DELFI ir toliau investuos į inovatyviausius sprendimus, kurie leis DELFI skaitytojams Lietuvos ir pasaulio naujienas sužinoti pirmiems bei patogiausiu ir patraukliausiu formatu“, - teigia DELFI direktorius Vytautas Benokraitis.

Naujoji platforma leis socialinių tinklų vartotojams su originaliu DELFI portalo turiniu susipažinti daug greičiau ir interaktyviau. Kaip skelbia socialinis tinklas „Facebook“, „Instant Articles“ platforma leidžia straipsnio turiniui, vaizdo medžiagai, nuotraukoms atsiversti iškart, kai tik atidaromas straipsnis. Šia platforma bus galima naudotis per išmaniuosius įrenginius.

Portalo DELFI straipsnių nuotraukas bus galima matyti nesumažinant jų kokybės ir patogiai išsididinti.

Straipsniuose esantys vaizdo įrašai ar reportažai bus įjungiami rodyti automatiškai, kai tik socialinio tinklo vartotojas pamatys juos savo ekrane.

Be to, „Instant Articles“ platformoje turinio vartotojai galės aiškiai ir vizualiai matyti žemėlapius, kuriuose bus lengva nurodyti reikalingą informaciją.

Taip pat suteikiama galimybė kartu su nuotraukomis, vaizdo turiniu pridėti ir garso įrašų. Tai dar viena išskirtinė „Instant Articles“ funkcija, leidžianti straipsnius iliustruoti garsinėmis žurnalistų pastabomis, komentarais ar net muzikos garsais.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms.

Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų.

Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt.

Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, „GEO“.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?