DELFI yra 12-tas populiariausias prekės ženklas tarp lietuvių, latvių ir estų. Iš viso tarp stipriausių 50-ties prekės ženklų Baltijos šalyse yra tik dvi žiniasklaidos priemonės.

DELFI aplenkė tokius gamintojus ar prekės ženklus kaip „Canon”, „Nike”, „Samsung”, „Colgate”, „Audi” ir kitus.

Žinomiausių Baltijos šalių prekių ženklų „Top50” pirmoji vieta atiteko paieškos sistemai „Google“, antroji mobiliųjų telefonų gamintojai „Nokia“, trečioji - „Skype“. Toliau dešimtuke išsirikiavo „Swedbank“, „Maxima“, „Facebook“, TV3, „Youtube”, „Raffaello” ir „Fairy”.

Stipriausių prekės ženklų sąrašą Latvijoje rinkos tyrimų kompanija skelbia jau nuo 2004 m., tačiau tik šiemet sudarytas bendras visų Baltijos šalių stipriausių prekių ženklų sąrašas.

Į Baltijos šalių stipriausių prekės sąrašų „Top50” pretendavo patekti 203 prekės ženklai. Tyrimo rezultatai gauti ne tik išanalizavus prekės ženklo žinomumą, bet ir jo ryšį su vartotoju, auditorijos gyvenimo stilių, polinkį naudotis medijomis bei šalių demografiją.

„Gemius Audience“ duomenimis, rugpjūtį DELFI mėnesio auditorija siekė 1,063 mln. skaitytojų, o vidutiniškai kiekvieną dieną portale apsilankydavo 249 tūkstančiai lankytojų. DELFI portalai veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Ukrainoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)