Anot AGPĮA prezidento Artūro Listavičiaus, prisijungti prie reklamos savireguliaciją Lietuvoje vykdančio Reklamos biuro paskatino poreikis plėtoti padorios, teisingos ir sąžiningos reklamos praktiką Lietuvoje. „Alkoholio reklama yra susijusi su vienu jautriausių visuomenės gyvenimo aspektų. Kartu tai reiškia, kad mes, kaip alkoholio reklamos davėjai, turime milžinišką atsakomybę prieš vartotoją. Tapdami Reklamos biuro nariais norime prisidėti prie šios atsakomybės realizavimo ir etiškos alkoholio reklamos plėtojimo mūsų šalyje“, – teigia A. Listavičius.

AGPĮA alkoholio reklamoje vadovausis reklamos biuro priimtu Lietuvos reklamos etikos kodeksu. Šiuo metu jau ruošiama nauja reklamos etikos kodekso redakcija, kurioje bus aiškiai ir detaliai įtvirtinti alkoholio reklamos ribojimai, ypatingas dėmesys skiriamas reklamai nepilnamečiams.

Norą prisijungti prie LRB pareiškė ir Lietuvos aludarių gildija. „Mes, kaip atsakinga alaus gamintojų organizacija, etiško verslo normas taikome visose savo veiklos srityse, tarp jų – ir reklamoje. Savireguliacija yra visoje Europos Sąjungoje pripažintas būdas reguliuoti reklamą. Įstatyminiai draudimai yra mažiau efektyvūs tose situacijose, kai reikia greitai reaguoti į pačių vartotojų interesus. Savireguliacija suteikia galimybę vartotojams greitai ir efektyviai pranešti apie netinkamą reklamą ir ją koreguoti ar pašalinti“, – sako Lietuvos aludarių gildijos prezidentas Saulius Galadauskas.

2005 m. įkurto Lietuvos reklamos biuro tikslas – remiantis Lietuvos reklamos etikos kodeksu plėtoti padorios, teisingos ir sąžiningos reklamos praktiką Lietuvoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją