"20$ šou" dalyviai rungtyniauja išradingumu

 (29)
Vykdydami užduotis Alanijoje, Turkijos kurorte, trys dalyviai - Greta, Inga ir Karolis susidūrė su keisčiausiomis situacijomis. Jie ne tik turėjo nušokti nuo uolos į jūrą, ar užkasti smėlyje nemažą grupę turistų, bet ir pargabenti akmenį iš jūros, pranešė TV4.
© BTV
Be to, kuo didesnį, tuo geriau. Visi dalyviai ėmėsi darbo. Ingos pasirinkimas buvo meniškas, Karolis daug nesvarstęs griebė kuo didesnį, o be to, ir ne vieną, o du. Greta pasielgė tikrai moteriškai - įdarbino du olandus.

"Aš negalėjau patikėti savo ausimis, kad ji nori pargabenti ta didžiulį akmenį, kurį vos pakelia du vyrukai", sakė Gretą filmavęs operatorius Andrius. "Jie padėjo Gretai įdėti akmenį į kuprinę ir ją uždėjo ant pečių. Deja, svoris buvo gerokai per didelis, todėl mergina jau po antro žingsnio nukrito paskui savo kuprinę", sakė operatorius.

Projekto vyriausias prodiuseris Andrius Rimkūnas, pasakoja: "šis juokingas nuotykis turėjo dvi puses: viena - įvykis, kurį pamatę visi komandos nariai leipo juokais. Tai buvo tikrai juokinga ir linksma. Nedažnai ir suvaidintum tokias situacijas. Antroji pusė yra labai buitinė - po tokios apkrovos dalyvės Gretos kuprinė paprasčiausiai suplyšo. Teko ją remontuoti, nes šou tęsėsi ", sakė prodiuseris.

"Garsųjį" akmenį dalyviai kitą dieną turėjo atgabenti vedėjai. Tai padarę, jie išgirdo naują užduotį: "parduoti akmenį ne mažiau nei už 1 milijoną turkiškų lirų".

Penktasis "20$ šou" etapas vyksta saulėtoje ir kvapą gniaužiančioje Alanijoje - Turkijos kurorte, garsėjančiame paplūdimiais, nuostabiais kraštovaizdžiais, kalnais ir naktiniu gyvenimu.

Trys dalyviai: Greta, Inga ir Karolis ten praleido tris nuotykių kupinas dienas. Dalyviai turėjo ne tik išgyventi su 20 dolerių suma, bet ir įvykdyti pačias įvairiausias užduotis - nušokti nuo olos į jūrą, linksminti turistus, pasigaminti valgį ir, žinoma, susirasti nakvynę.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Medija

Prie naujienų portalo DELFI komandos jungiasi D. Plikūnė (75)

Pirmadienį naujienų portalo DELFI politikos naujienų žurnaliste pradeda dirbti Dalia Plikūnė.

Alkoholio reklamos draudimas: į neigiamas pasekmes neatsižvelgta (61)

Žiniasklaidos priemonių savininkai neturės kaip kompensuoti dėl alkoholio reklamos prarastų pajamų, o valdžia į šią problemą žvelgė pro pirštus. Taip portalui LRT.lt sako Vilniaus universiteto Žurnalistikos instituto direktorius Deimantas Jastramskis. Jo teigimu, Alkoholio kontrolės įstatymo pakeitimai buvo svarstyti tik visuomenės sveikatos kampu, o į galimas pasekmes žiniasklaidos rinkai – neatsižvelgta.

„The Guardian“ ir „The Observer“ bus leidžiamas mažesnio formato

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nuo 2018 metų pradžios pereis prie mažesnio – „bulvarinio“ ( tabloid/compact) – formato, vykdant jo „trejų metų transformacijos programą“, antradienį pranešė žiniasklaidos įmonė „Guardian Media Group“ (GMG).

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“ masiškai atleidžia darbuotojus (6)

JAV leidybos bendrovė „Time Inc.“, leidžianti tokius žurnalus kaip „Time“, „People“, „Life“ ir „Sports Illustrated“, paskelbė apie planuojamus masinius darbuotojų atleidimus, praneša „The Wall Street Journal“.

A. Žakas: kodėl reklama socialiniuose tinkluose nervina? (5)

Kodėl žmonės jungiasi prie socialinių tinklų? Kodėl nėra gerai „daryti feisbuką“? Kodėl Facebook postukų dėliojimas netenka prasmės?