Trečiadienį dėl profilaktikos netransliuos TV ir radijo programų

 (10)
Trečiadienį, rugsėjo 19-ąją, Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) atliks radijo ir televizijos stočių profilaktikos darbus.
Trečiadienį dėl profilaktikos netransliuos TV ir radijo programų
© DELFI (T.Vinicko nuotr.)

Trečiadienį bendrovės tinklais nuo 9.00 iki 15.00 val. nebus teikiamos analoginės antžeminės ir skaitmeninės antžeminės televizijos programų siuntimo, o nuo 10.00 iki 15.00 val. – radijo programų siuntimo paslaugos.

Telecentras būtinąją visų siuntimo stočių profilaktiką atlieka du kartus per metus.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (10)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

„Lietuvos rytas“ turės ir radijo stotį

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), trečiadienį susumavusi konkurso transliuoti radijo programą 104,7 MHz dažniu Vilniuje rezultatus, jo nugalėtoju pripažino bendrovę „Lietuvos rytas“ su programa „Lietuvos ryto radijas“.

Efektyvios reklamos receptas: pasitikėjimas ir kūrybiškumas

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atliktos apklausos duomenimis, vienas svarbiausių faktorių, siekiant sukurti kokybišką ir efektyvią reklamą, yra tarpusavio pasitikėjimas. Taip mano net 93 proc. apklausoje dalyvavusių KOMAA narių.

Žurnalistų etikos inspektore siūloma G. Ramanauskaitė-Tiumenevienė (2)

Žurnalistų etikos inspektore siūloma skirti naujienų agentūros ELTA generalinę direktorę Gražiną Ramanauskaitę-Tiumenevienę.

„Charlie Hebdo“ palieka iškilus karikatūrininkas Luzas (4)

Prancūzų karikatūrininkas Renald'is Luzier, slapyvardžiu Luzas, nupiešęs musulmonų pranašą Muhammadą vaizduojančią karikatūrą savaitraščio „Charlie Hebdo“ viršeliui po sausį įvykusių žudynių to satyrinio leidinio redakcijoje, pirmadienį pareiškė išeinantis iš darbo.

H. H. Luikas: žiniasklaidos versle daugiau klausimų nei atsakymų

Net žmogui, kuris su žiniasklaidos verslu neturi visiškai nieko bendra, akivaizdu, kad žiniasklaida pastaraisiais metais išgyvena itin didelius pokyčius. Žmogui, kuris yra sistemos viduje, tai dar akivaizdžiau. Ir labai didelė dalis tų permainų, deja, kelia gana pagrįstą nerimą. Taip, žiniasklaidos priemonės dabar gali nesunkiai pasiekti kaip niekada didžiulę auditoriją, tačiau ši kiekybė atsirado kokybės sąskaita.