Trečiadienį dėl profilaktikos netransliuos TV ir radijo programų

 (10)
Trečiadienį, rugsėjo 19-ąją, Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) atliks radijo ir televizijos stočių profilaktikos darbus.
Trečiadienį dėl profilaktikos netransliuos TV ir radijo programų
© DELFI (T.Vinicko nuotr.)

Trečiadienį bendrovės tinklais nuo 9.00 iki 15.00 val. nebus teikiamos analoginės antžeminės ir skaitmeninės antžeminės televizijos programų siuntimo, o nuo 10.00 iki 15.00 val. – radijo programų siuntimo paslaugos.

Telecentras būtinąją visų siuntimo stočių profilaktiką atlieka du kartus per metus.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Startuoja darbų registracija į reklamos festivalį „ADrenalinas“

Rugpjūčio 3 d. Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija (KOMAA) pradeda darbų registraciją į vienintelį lietuviškos reklamos festivalį „ADrenalinas“. Tryliktąjį kartą vyksiantis festivalis šiemet atneša daug naujovių – ne tik pokyčius nominacijose ir vertinimo komisijoje, bet ir pirmą kartą vyksiančias specializuotas mokymus-dirbtuves komunikacijos specialistams, kurias ves pasaulinio lygio lektoriai.

V. Savukynas tapo A. Macijausko premijos laureatu (19)

Virginijus Savukynas tapo prestižinės Antano Macijausko vardo premijos laureatu. Apie tai savo interneto svetainėje pranešė Lietuvos žurnalistų sąjungos pirmininkas Dainius Radzevičius.

Ką skaitė liepą DELFI skaitytojai geriausi tekstai vienoje vietoje (30)

DELFI skaitytojai paneigė mitą, kad vasarą gresia skaitomumo smukimas: jie godžiai skaitė DELFI apžvalgininkų ir žurnalistų tekstus, žiūrėjo vaizdo reportažus, keliavo po nuotraukų galerijas. DELFI grupė liepą išspausdino 10 124 tekstų ir vaizdo reportažų, 28 180 nuotraukų, ir turėjo 57 tiesiogines transliacijas.

Pirmąjį pusmetį reklamos apimtys augo 6,5 proc. (1)

Rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2015 m. sausio – birželio mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 6,5 proc., lyginant su 2014 m. analogišku laikotarpiu. Šį pusmetį reklamos apimtys labiausiai augo kino ir lauko video reklamoje, kiek mažiau vidaus kanaluose, TV, lauko statinės reklamos ir radijuje.

7 DELFI grupės portalai – didžiausiųjų TOP 20 (15)

Pagrindinio naujienų portalo DELFI grupės skaitomumas birželį augo ir pasiekė puikų rezultatą.