Teismas: LRTK teisėtai apribojo „NTV mir Lithuania“ transliacijas

 (14)
Lietuvos radijo ir televizijos komisija šių metų kovą teisėtai laikinai apribojo televizijos kanalo „NTV mir Lithuania“ transliacijas, galutinai nutarė teismas.
Televizijos kanalas NTV Mir
© youtube.com

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) lapkričio 12 dieną atmetė internetinės televizijos bendrovės „Nubo.tv“ skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo (VAAT) spalio pradžioje priimtą nutartį, kuria teismas nutraukė bylą kaip nenagrinėtiną šiame teisme.

Teisininkų teigimu, šis LVAT sprendimas gali tapti precedentu ir kitose šiuo metu nagrinėjamose panašiose bylose.

„Teisėjų kolegijos sprendimas dar kartą patvirtino, kad bendrovė „Nubo.tv“ neturi teisės reikalauti panaikinti komisijos sprendimo ‒ norminio teisės akto, skirto visiems Lietuvoje veikiantiems retransliuotojams, o ne kuriai nors konkrečiai bendrovei“, ‒ pranešime spaudai sakė teisinių paslaugų kontoros „AAA Law“ partneris advokatas Andrius Iškauskas.

Anot jo, dėl kitų panašių komisijos sprendimų laikinai sustabdyti Rusijoje kurtų televizijos laidų retransliavimą į teismą kreipėsi ir kiti retransliuotojai,todėl tikėtina, kad jų skundai sulauks panašaus likimo.

Gegužės viduryje skundą dėl LRTK sprendimo stabdyti kanalų „NTV Mir“ ir „RTR planeta“ teismui buvo pateikęs ir Lietuvoje veikiantis retransliuotojas „Init“.

Gegužės pabaigoje VAAT atmetė televizijos kanalui „PBK Lithuania“ atstovaujančios bendrovės BMA LT skundą dėl pernai spalį LRTK priimto sprendimo trims mėnesiams stabdyti dalies kanalo laidų retransliaciją Lietuvoje. Tuomet komisija įvertino pernai spalį rodytos laidos „Žmogus ir įstatymas“ apie 1991 metų sausio 13 dienos įvykius turinį bei atsižvelgus į ekspertų išvadas.

Spalį priimtoje nutartyje VAAT pažymėjo, kad sprendimas neskirtas konkretiems ūkio subjektams ir yra ne vienkartinio pobūdžio, bet nukreiptas į atitinkamų teisinių santykių reguliavimą ateityje bei skirtas taikyti daug kartų.

LRTK „NTV Mir Lithuania“ programos retransliavimą trims mėnesiams apriboti nusprendė kovo viduryje, dėl kovo 11-osios išvakarėse transliuoto dokumentinio filmo „Pasmerktieji. Spąstai grupei „Alfa“, kuriame buvo iškreipiami faktai apie sausio 13-osios įvykius. Tokį komisijos sprendimą kovo 21 dieną sankcionavo VAAT.

„NTV mir Lithuania“ kanalo retransliacijos atnaujintos birželio 21 dieną, o „RTR planeta“ - liepos 8 dieną.

BNS
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Vyriausybė nutraukė leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą (4)

Vyriausybė nusprendė nutraukti Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą. Tam ministrų kabinetas pritarė trečiadienį.

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja perrinkta L. Jablonskienė (4)

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja dar vienai trejų metų kadencijai perrinkta dailėtyrininkė, Nacionalinės dailės galerijos vadovė Lolita Jablonskienė. Jos kandidatūrą balsavimui pateikė LRT tarybos pirmininkas Žygintas Pečiulis. L. Jablonskienę į LRT tarybą delegavo Prezidentė.

Metai su garsiausiais apžvalgininkais Lietuvoje (212)

Andrius Tapinas. Andrius Užkalnis. Rimvydas Valatka. Šių apžvalgininkų pristatyti nereikia. Jie – labai skirtingi, bet juos visus vienija tai, kad jie visada rašo drąsiai, savitai, o jų tekstai patys tampa įvykiais, apie kuriuos kalbame. Dar vienas juos siekiantis bruožas – jau metus jų tekstus skaitote DELFI. Ir kuo toliau, tuo įdomiau.

„NTV Mir Lithuania" – tik už papildomą mokestį (105)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), nusprendusi, kad televizijos transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd.“ programos „NTV Mir Lithuania“ 2016 m. balandžio 15 d. transliuotoje laidoje „Ypatingas įvykis. Tyrimas“ teiginiais buvo kurstoma tautinė neapykanta, įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius televizijos programų platinimo internete paslaugas ir platinančius televizijos programą „NTV Mir Lithuania“, 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos platinti ją tik už papildomą mokestį platinamuose televizijos programų paketuose.

Rusijos žiniasklaidos grupę paliko trys redaktoriai, domėjęsi V. Putino šeimos verslo reikalais (37)

Trys iškilūs redaktoriai, dirbę Rusijos žiniasklaidos grupėje, kuri yra paskelbusi straipsnių apie prezidento Vladimiro Putino šeimos verslo reikalus, penktadienį paliko savo postus. Tai dar vienas skaudus smūgis į sunkią padėtį patekusiai šalies žiniasklaidai.