DELFI ketina imtis tolimesnių veiksmų ir gins savo pažeistas teises į vardą, prekės ženklus ir reputaciją teisme.

delfis.lt subdomeną užregistravo su „Respublikos leidinių grupe“ susijusi UAB „Naujasis aitvaras“. Balandžio viduryje šios grupės leidiniai paskelbė, jog šis subdomenas ir prekės ženklas neva parduotas Lietuvos ir Vokietijos verslininkui Antonui Tunylai.

Iki planuoto delfis.lt starto „Respublikos leidinių grupės“ leidiniai kryptingai juodino DELFI vardą, spausdino tikrovės neatitinkančią informaciją apie DELFI veiklą ir jos vadovus, sąmoningai painiojo vardus DELFI ir delfis.

Beje, pats A.Tunyla atsisakė priimti antstolio įteikiamą teismo nutartį, kuri jam buvo atgabenta į delfis.lt spaudos konferenciją. Tačiau toks atsisakymas savo pasekmėmis nesiskiria nuo įteikimo. Beje, dauguma konferencijoje dalyvavusių žurnalistų buvo iš „Respublikos leidinių“ grupės.

Anton Tunyla yra Vokietijos pilietis, po Nepriklausomybės atkūrimo emigravęs iš Lietuvos, Klaipėdos, kur gyveno su žmona ir dviem dukromis. DELFI žiniomis, A.Tunyla Vokietijoje dirba padavėju ir pilsto alų keliaujančioje palapinėje-užeigoje. Jį pažįstantys lietuviai teigia, kad A.Tunyla mėgsta pasigirti savo draugyste su V.Tomkumi bei pažintimis, „kurių pagalba galįs bet kurį ambasados skyriaus Bonoje diplomatą išmesti iš darbo.“

Nesąžininga konkurencija - ne pirmą kartą

Tai ne pirmas kartas, kai „Respublikos leidinių“ grupė eina nesąžiningos konkurencijos keliu.

1999 m. pabaigoje bulvarinis laikraštis „Vakaro žinios“ startavo su labai panašiu tuometinių „Lietuvos žinių“ logotipu ir dizainu. Nors „Lietuvos žinios“ į teismą nesikreipė, po 1,5 metų nutarė pakeisti logotipą, kad nebūtų painiojamos su bulvarinėmis „Vakaro žiniomis“.

Vilniaus apygardos teismas yra patenkinęs dienraštį „Verslo žinios“ leidžiančios bendrovės, jos direktoriaus Rolando Baryso bei dizainerio Vilmo Narečionio ieškinį, pareikštą laikraštį „Vakaro žinios“ leidžiančiai bendrovei „Naujasis aitvaras“. Teismas pripažino, kad „Vakaro žinios“ pažeidė autorių, prekių ir paslaugų ženklo savininko teises, neteisėtai naudojo žmogaus atvaizdą reklamoje. Be to, „Naujojo aitvaro“ veiksmai pripažinti kaip nesąžininga konkurencija. Sprendimą dėl dalykinės reputacijos pažeidimo „Naujasis aitvaras“ apskundė Lietuvos apeliaciniam teismui, skundas dar neišnagrinėtas.

2006-ųjų vasarį Norvegijos kompanija ETC, keletą mėnesių kartu su „Ekstra žinių“ dizaineriais kūrę laikraščio L.T. („Laikraštis Tau“) dizainą, apkaltino laikraštį „Vakaro žinios“ panaudojus jų naujojo dizaino koncepciją.

Ne vieną dizaino koncepciją vakarų laikraščiams sukūrusi Norvegijos kompanija ETC buvo šokiruota. Jų teigimu, „Respublikos“ leidinių“ grupei priklausantis bulvarinis laikraštis „Vakaro žinios“ pasisavino jų dizaino idėjas – logotipą, rubrikas, šriftą ir netgi horoskopų ženkliukus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją