Skandalingieji "Radio šou" išmesti iš "Užupio radijo"

 (179)
Prieštaringai klausytojų vertinamas, ekstremalus A. Ramanausko ir R. Šapausko projektas, vos tris mėnesius pasinaudojęs "Užupio radijo" "politiniu prieglobsčiu", sugebėjo sukelti audrą visoje Lietuvoje, ir daugiau čia nebepasirodys, - sakoma pranešime spaudai.
Rimas Šapauskas
© DELFI
Kūrybiški, impulsyvūs ir neprognozuojami "Radio šou" kūrėjai tiesioginiame eteryje perlenkė lazdą.

Įsijautę į galybę savo sukurtų "buduliškų" personažų ir balansavę tarp juodojo humoro ir visuomenėje priimtų etikos normų laidos vedėjai gerokai prisišėlo.

Siekiant apvalyti užterštą eterį ir jo dvasią, "Užupio radijo" kolektyvas planuoja rugpjūčio mėnesį pavadinti "apsivalymo nuo radio chuliganizmo" mėnesiu. Įvairių laidų metu bus pasakojama, kaip pasaulio civilizacijų istorijoje žmonija kūrė etikos normos, formulavo moralinius kriterijus ir kaip dėl jų kovojo. Po mėnesį trukusiančios akcijos planuojama "Užupio radijo" studiją pašventinti.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Tyrimas: pagal žiniasklaidos laisvę Lietuva lenkia kaimynus, bet atsilieka nuo Estijos (10)

Pagal žiniasklaidos laisvę Lietuva lenkia kaimynines Rusiją, Baltarusiją, Latviją ir Lenkiją, bet šiek tiek atsilieka nuo Estijos, rodo trečiadienį paskelbta ataskaita.

„Thomson Reuters“ pelnas pranoko prognozes

Kanadoje įsikūrusios tarptautinės žiniasklaidos grupės „Thomson Reuters Corp“ ketvirtinis pelnas pranoko prognozes, bet pajamos buvo mažesnės nei prognozavo analitikai, visų pirma, dėl valiutų svyravimų, praneša „Reuters“.

„Cgates“ atnaujina rusiškų kanalų transliacijas (107)

Antra didžiausia šalyje televizijos ir interneto tiekėja „Cgates“, sėkmingai užbaigusi derybas su „Baltic Media Alliance“, atnaujino rusiško turinio kanalų transliacijas, rašoma pranešime spaudai.

Kauno r. valdžia privalo nutraukti konkursą, kuris pritaikytas tik „Kauno dienai“ (4)

Kauno rajono valdžios skelbto 180 tūkst. eurų vertės jos veiklos viešinimo konkurso sąlygos buvo pritaikytos tik dienraščiui „Kauno diena“, todėl savivaldybė dirbtinai apribojo tiekėjų konkurenciją ir pažeidė skaidrumo principus, paskelbė Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT).

Antausis Lietuvai: įvertinta daug prasčiau nei iki šiol (170)

Lietuva Pasaulio žiniasklaidos laisvės indekse nukrito iš 31 į 35 vietą, skelbiama šių metų indekse, kurį kasmet rengia nevyriausybinė organizacija „Reporteriai be sienų“.