Skandalingieji "Radio šou" išmesti iš "Užupio radijo"

 (179)
Rimas Šapauskas
© DELFI

Prieštaringai klausytojų vertinamas, ekstremalus A. Ramanausko ir R. Šapausko projektas, vos tris mėnesius pasinaudojęs "Užupio radijo" "politiniu prieglobsčiu", sugebėjo sukelti audrą visoje Lietuvoje, ir daugiau čia nebepasirodys, - sakoma pranešime spaudai.

Kūrybiški, impulsyvūs ir neprognozuojami "Radio šou" kūrėjai tiesioginiame eteryje perlenkė lazdą.

Įsijautę į galybę savo sukurtų "buduliškų" personažų ir balansavę tarp juodojo humoro ir visuomenėje priimtų etikos normų laidos vedėjai gerokai prisišėlo.

Siekiant apvalyti užterštą eterį ir jo dvasią, "Užupio radijo" kolektyvas planuoja rugpjūčio mėnesį pavadinti "apsivalymo nuo radio chuliganizmo" mėnesiu. Įvairių laidų metu bus pasakojama, kaip pasaulio civilizacijų istorijoje žmonija kūrė etikos normos, formulavo moralinius kriterijus ir kaip dėl jų kovojo. Po mėnesį trukusiančios akcijos planuojama "Užupio radijo" studiją pašventinti.

www.DELFI.lt
 
179
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Užsipuolė radijo stotį „Echo Moskvy“ (23)

2014 spalio mėn. 31 d. 21:15
Žiniasklaidos priežiūros įstaiga „Roskomnadzor“ Rusijoje perspėjo vieną savo kritiniais reportažais apie prezidento Vladimiro Putino vyriausybę pagarsėjusią radijo stotį dėl pokalbių laidos apie konfliktą Ukrainoje, pranešama šio radijo tinklalapyje penktadienį.

Prancūzų satyriniam žurnalui atsirūgo juodaodės ministrės palyginimas su beždžione (12)

2014 spalio mėn. 30 d. 20:25
Prancūzijos ultradešiniųjų pažiūrų satyrinis žurnalas „Minute“ ketvirtadienį buvo nubaustas 10 tūkst. eurų bauda dėl juodaodės ministrės Christiane Taubira palyginimo su beždžione.

Reklamos apimtys augo 4,5 proc. (1)

2014 spalio mėn. 29 d. 10:12
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 10:54
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.

V. Žukienė. Jeigu turi šautuvą, juo reikia šaudyti (10)

2014 spalio mėn. 28 d. 08:10
Tam, ką šiandien įvardijame propagandiniu karu, Rusija ruošėsi iš anksto. Dar 1989 m. priimta „Europos konvencija dėl Televizijos be sienų“ retransliavimo srityje siekė užtikrinti, kad ES valstybių narių televizija turėtų kuo didesnę auditoriją, todėl dokumente skatinama teisės aktus sutvarkyti taip, kad visų ES valstybių TV programos be kliūčių būtų platinamos visoje ES teritorijoje.