Skandalingieji "Radio šou" išmesti iš "Užupio radijo"

 (179)
Prieštaringai klausytojų vertinamas, ekstremalus A. Ramanausko ir R. Šapausko projektas, vos tris mėnesius pasinaudojęs "Užupio radijo" "politiniu prieglobsčiu", sugebėjo sukelti audrą visoje Lietuvoje, ir daugiau čia nebepasirodys, - sakoma pranešime spaudai.
Rimas Šapauskas
© DELFI
Kūrybiški, impulsyvūs ir neprognozuojami "Radio šou" kūrėjai tiesioginiame eteryje perlenkė lazdą.

Įsijautę į galybę savo sukurtų "buduliškų" personažų ir balansavę tarp juodojo humoro ir visuomenėje priimtų etikos normų laidos vedėjai gerokai prisišėlo.

Siekiant apvalyti užterštą eterį ir jo dvasią, "Užupio radijo" kolektyvas planuoja rugpjūčio mėnesį pavadinti "apsivalymo nuo radio chuliganizmo" mėnesiu. Įvairių laidų metu bus pasakojama, kaip pasaulio civilizacijų istorijoje žmonija kūrė etikos normos, formulavo moralinius kriterijus ir kaip dėl jų kovojo. Po mėnesį trukusiančios akcijos planuojama "Užupio radijo" studiją pašventinti.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (179)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Lietuvos žiniasklaidos kanalai susivienijo, kad himnas Valstybės dieną suskambėtų dar stipriau (6)

Liepos 6-ąją dieną Lietuvos himnas skambės garsiai, vieningai ir visuotinai. Šiam tikslui jau antrus metus iš eilės, pamiršę savo interesus ir konkurenciją, apsijungė absoliuti dauguma Lietuvos žiniasklaidos kanalų.

R. Jasiulionis ves laidą apie nepaklusnius paauglius (4)

Aktorius ir Žinių radijo veidas Ridas Jasiulionis sako, kad savaime gerais tėvais netampama. Todėl pasiryžo stoti prie mikrofono ir kartu su specialistais tiesioginėje Žinių radijo laidoje "Tėvų akademija" išsiaiškinti, kaip auklėti vaikus-paauglius.

BBC mažins darbuotojų skaičių (5)

Britų visuomeninis transliuotojas BBC pranešė, kad yra priverstas atleisti daugiau nei tūkstantį darbuotojų, nes nesurenka pakankamai pajamų iš abonentinio mokesčio.

Birželį DELFI skaitytojai įvertino tūkstančius naudingų straipsnių, reportažų ir nuotraukų (25)

Birželį DELFI grupė išspausdino 10 507 tekstus ir vaizdo reportažus, iš jų 9059 – vien DELFI portale. Skaitytojai įvertino DELFI tyrimus, specialiuosius projektus, tekstus socialine tematika, verslo, mokslo, sporto, sveikatos, pramogų ir kitas naujienas. Vien DELFI TV pasirodė 605 reportažai, skaitytojams per mėnesį pasiūlėme 28 620 nuotraukų.

Moterys dažniau naudojasi „Facebook“, vyrai – „Youtube“

„Facebook“ išlieka populiariausiu kasdieniu socialiniu tinklu Lietuvoje. Prie savo „Facebook“ paskyros kasdien prisijungia beveik 37 proc. 15-74 m. amžiaus šalies gyventojų. „Youtube“ dienos auditorija kiek mažesnė – 29 proc., tačiau per mėnesį šis socialinis tinklas pasiekia daugiau vartotojų nei “Facebook”. Abiem platformomis kasdien naudojasi 21 proc. šalies gyventojų. Tai parodė rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės TNS LT atliktas socialinių tinklų tyrimas.