Po B.Huttono ataskaitos atsistatydino BBC valdybos pirmininkas

 (7)

BBC kompanijos valdybos pirmininkas Gavynas Daviesas (Gevinas Deivisas) trečiadienį atsistatydino iš užimamų pareigų po to, kai lordo Briano Huttono (Brajeno Hatono) paskelbtoje ataskaitoje buvo griežtai sukritikuotas transliuotojo reportažas apie vyriausybės ruošimąsi karui Irake, pranešė "BBC News 24".

Ginklų eksperto Davido Kelly (Deivido Kelio) mirties aplinkybių tyrimo ataskaitoje buvo kritikuojamas reportažą paruošęs žurnalistas Andrew Gilliganas (Endrius Giliganas), taip pat nepagailėta pastabų BBC vadovybei ir valdytojų tarybai.

Didžiosios Britanijos ministras pirmininkas T.Blairas pareikalavo, jog BBC paneigtų savo kaltinimus. "Jeigu tai būtų tiesa, tai reikštų, kad aš klaidinau šiuos rūmus",- sakė jis. Šie kaltinimai pasirodė esą "visiškai neteisingi", sakė T.Blairas.

Britanijos visuomeninis transliuotojas BBC trečiadienį pripažino, kad "kai kurie svarbūs įtarimai" gegužės mėnesį paskelbtame radijo reportaže, tvirtinusiame esą vyriausybė "pagrąžino" žvalgybos duomenis apie Irako ginkluotę, buvo klaidingi, bei dėl to atsiprašė.

"BBC išties pripažįsta, kad kai kurie svarbūs įtarimai, kuriuos gegužės 29 dieną programoje "Today" pateikė Andrew Gilliganas (Endrius Giliganas), buvo klaidingi, ir mes dėl jų atsiprašome", - pareiškė BBC generalinis direktorius Gregas Dyke'as (Gregas Daikas).

BNS
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

LRT pasiruošė darbui karo sąlygomis daugės informacijos rusų ir lenkų kalbomis, keisis net „Duokim garo“  (191)

2014 balandžio mėn. 15 d. 15:47
Antradienį Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) taryba diskutavo apie šalies informacinės erdvės stiprinimą: ruošiamasi kitaip informuoti kitakalbius piliečius. Siūloma ir žadama daugiau žinių rusų ir lenkų kalbomis, o populiariąją „Duokim garo“ papildyti tautinių mažumų kolektyvų pasirodymais.

Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą (433)

2014 balandžio mėn. 15 d. 10:24
Nusprendė patys bausti transliuojančius rusišką propagandą
DELFI (A.Sarcevičiaus nuotr.)
25 buitinės elektronikos parduotuves valdantis prekybos tinklas „Avitela“ nusprendė sustabdyti „Viasat“ palydovinės televizijos paslaugų pardavimą.

Žinomų žmonių sėkmės istorijos padės mokiniams apsispręsti, kur stoti (2)

2014 balandžio mėn. 11 d. 09:43
Žinių radijas
Bendrovės nuotr.
Penktadienį startuoja naujas „Žinių radijo” projektas „Sumaniausia klasė”, kurio metu radijo komanda su žinomais visuomenės veikėjais lankysis mokyklose, kurių mokiniai panoro įrodyti, kad jie yra patys sumaniausi. Kaip teigia laidos – projekto rengėjai, jų tikslas padėti vaikams nuspręsti, kokiu keliu jiems žengti ateityje.

Gimdo naują televizijos kanalą (177)

2014 balandžio mėn. 10 d. 12:47
Lietuvos, Latvijos ir Estijos nacionaliniai transliuotojai svarsto idėją kurti naują kanalą rusų kalba, kaip atsvarą šalyse transliuojamiems Maskvos finansuojamiems kanalams.

A. Kasparavičius. Visiškas atmetimas, arba kodėl Lietuvoje neprigyja geros idėjos (12)

2014 balandžio mėn. 14 d. 07:00
Jau esu kalbėjęs apie tai, kodėl Lietuvoje reikalingi RsV tolerancijai populiarinti. Didžiajai mūsų visuomenės daliai sunkiai gebant priimti „diversity“ apraiškas, tam tikra komunikacinė veikla šalyje yra žymiai sudėtingiau vystoma. Tad su kokiomis problemomis mes, komunikacijos specialistai, šiandien susiduriame?