Na, o kinams pagaliau pasiryžus keisti savo reklamos įstatymą, kuris buvo neliestas nuo 1994-ųjų, griežtų permainų bus dar daugiau. Pavyzdžiui, įstatymas labai sugriežtino įžymybių samdymą reklamai, tad tų reklamų kūrėjai, kurie pasitelkę įžymybių spindesį skleidžia ne visai tikslią arba klaidinančią informaciją, gali sulaukti „Crest“ likimo. Be to, norėdami išsaugoti savo tautiečių vaikystę, kinai uždraudė reklamose šmėžuoti vaikams, kuriems nėra 10 metų. Naujasis įstatymas, beje, bando koreguoti reklamdavių elgesį ir kitose srityse. Kinijos vyriausybė nusprendė, jog mišinukų reklamos atsakingos už tai, kad kinės nebenori maitinti krūtimi (tai daro mažiau nei 16 proc. kinių). Dėl šios priežasties kūdikių mišinukus reklamose uždrausta pristatyti kaip motinos pieno pakaitą. Iki šio įstatymo pataisų Kinijoje buvo ryškus ir kitas kultūrinis reiškinys – cigarečių reklama dažnai taikėsi į nepilnamečius, nes tabako bendrovės Kinijoje remia mokyklas. Naujuoju įstatymu tabako reklama uždrausta. Dar viena permaina turėtų džiuginti internautus – įstatymas numato, kad visa internete iššokanti reklama turi būti uždaroma vieno mygtuko paspaudimu.

Technologijos užvaldys persirengimo kabinas. Turbūt

Nors vis daugiau vartotojų apsiperka internete, kai kalbama apie drabužius, „Allen & Gerritsen“ atliktas tyrimas rodo, kad 2014 m. 71 proc. vartotojų buvo labiau linkę pirkti drabužius tada, kai juos pasimatuodavo, o tai, kas įvyksta persirengimo kabinoje, turi didelę įtaką pardavimui. Tradicinės drabužių parduotuvės vis labiau skaitmeninamos, tačiau visose jose esama vietos, kurios technologijos kol kas dar nepalietė. Tai – persirengimo kabina, intymi kliento erdvė, atskirta užuolaida. Tačiau atrodo, kad technologijos žada brautis ir čia – Kalifornijoje įsikūrusi bendrovė „MemoMi“ sukūrė išmaniuosius veidrodžius, juos jau galima išbandyti kai kuriose „Neiman Marcus“ parduotuvėse. Šie veidrodžiai automatiškai perrengs pirkėją vis kitais drabužiais, patys parinks aksesuarus, fotografuos skirtingai apsirengusį pirkėją, atsiųs jam nuotraukas ir leis palyginti savo įvaizdžius. Manoma, kad tai turėtų pagerinti pardavimą ir patį apsipirkimo procesą. Kad pirkėjas galėtų prisijungti prie išmaniosios veidrodžių sistemos, jam reikės nurodyti savo lytį ir amžių, o tai, beje, kelia abejonių, nes teoriškai turėtų būti aktualesnis svoris ir klubų bei pečių apimtis. Priešingu atveju išsirinkusieji drabužius gali susidurti su problemomis bandydami į juos tilpti. Kita vertus, džiugina, jog veidrodžiui nereikės spėlioti lyties, nes pastaruoju metu tai tampa vis kebliau.

„Twitter“ užvers „Periscope“ įžymybėmis

Socialinis tinklas „Twitter“ naujojo savo pirkinio – 100 mln. JAV dolerių kainavusios gyvos transliavimo programėlės „Periscope“ – dar neskuba naudoti tradicinei reklamai. Ši programėlė leidžia stebėti ir pačiam gyvai per mobilųjį įrenginį transliuoti medžiagą iš viso pasaulio. Baltimorėje vykusios riaušės pademonstravo, kad „Periscope“ gali tapti ir sėkmingu žiniasklaidos įrankiu. Nuo konkurento „Meerkat“ ši programėlė skiriasi tuo, kad baigus transliaciją vaizdo įrašas išsaugomas ir per 24 valandas jį bet kas gali peržiūrėti. „Meerkat“ programa šios galimybės nesuteikia – baigus transliaciją, vaizdo įrašas ištrinamas. Programėlę „Periscope“ galima parsisiųsti per „iPhone“ arba „iPad“. Jos kūrėjai tikina, kad norėjo išrasti ką nors tokio, kas vartotojui sukurtų teleportacijos erdvėje įspūdį. Bandydamas prisijaukinti vartotojus, socialinis tinklas kurį laiką šioje platformoje neskelbs tradicinės reklamos, kurią vartotojai būna priversti peržiūrėti. Didžiausios pajėgos šiandien mestos tam, kad šią programėlę pradėtų naudoti kuo daugiau prekių ženklų valdytojų bei žinomų žmonių.

„Men’s Health“ žlugdo mitą apie vyriškus žaisliukus

Nors kai kurie įsitikinę, kad tokios technologijos kaip sudegintas kalorijas ir nubėgtą atstumą fiksuojantys aparačiukai, išmanieji laikrodžiai bei apyrankės pirmiausia yra įvaizdžio detalė, skirta pasimaivyti, žurnalo „Men’s Health“ atlikta apklausa šį mitą sugriovė. Pasirodo, kad pirma priežastis, dėl kurios tokie madingi daikčiukai graibstomi iš parduotuvių lentynų, yra ne įvaizdis, bet sveikata – trys ketvirtadaliai apklaustųjų mano, kad juos turint patogiau sportuoti. Beje, apklaustieji taip pat mano, kad tokių aparačiukų funkcija daug svarbesnė nei dizainas ir forma, tačiau į klausimą, kokią technologiją jie trokšta išbandyti, beveik 60 proc. vyrų atsakė, jog norėtų naujojo „Apple“ laikrodžio. Vis dėlto sakyti, kad įvaizdis ir stilius vyrams visiškai nesvarbu, būtų neteisinga, nes kai jų buvo paprašyta pagal svarbą išvardyti prioritetus, į kuriuos atkreipiamas dėmesys parduotuvėje, pirmą vietą jie skyrė technologijos galimybėms, antrąją – jos išvaizdai. Tik tada sekė kaina, patogumas ir pritaikymas. Dauguma apklaustųjų tikisi, kad įsigytą daiktą jie galės naudoti bent dvejus metus, o tokiam pirkiniui dauguma nepagailėtų nuo 100 iki 199 JAV dolerių.