Neaiški dviejų „Lietuvos ryto” žurnalų ateitis

 (71)
Teigiama, jog UAB „Lietuvos rytas” atsisako žurnalų „MM” ir „Kompiuterija”. Šiuo metu bendrovė nebepriima šių leidinių kitų metų prenumeratos.
Spauda
© DELFI (J.Markevičiaus nuotr.)
Kaip teigė „Verslo žinių” kalbintas bendrovės direktorius Vidmantas Strimaitis, tokių sprendimų kol kas nevadina leidinių uždarymu, nes nori pasilikti erdvės ateityje ir galbūt tęsti leidybą.
www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Vyriausybė nutraukė leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą (4)

Vyriausybė nusprendė nutraukti Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą. Tam ministrų kabinetas pritarė trečiadienį.

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja perrinkta L. Jablonskienė (4)

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja dar vienai trejų metų kadencijai perrinkta dailėtyrininkė, Nacionalinės dailės galerijos vadovė Lolita Jablonskienė. Jos kandidatūrą balsavimui pateikė LRT tarybos pirmininkas Žygintas Pečiulis. L. Jablonskienę į LRT tarybą delegavo Prezidentė.

Metai su garsiausiais apžvalgininkais Lietuvoje (212)

Andrius Tapinas. Andrius Užkalnis. Rimvydas Valatka. Šių apžvalgininkų pristatyti nereikia. Jie – labai skirtingi, bet juos visus vienija tai, kad jie visada rašo drąsiai, savitai, o jų tekstai patys tampa įvykiais, apie kuriuos kalbame. Dar vienas juos siekiantis bruožas – jau metus jų tekstus skaitote DELFI. Ir kuo toliau, tuo įdomiau.

„NTV Mir Lithuania" – tik už papildomą mokestį (105)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), nusprendusi, kad televizijos transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd.“ programos „NTV Mir Lithuania“ 2016 m. balandžio 15 d. transliuotoje laidoje „Ypatingas įvykis. Tyrimas“ teiginiais buvo kurstoma tautinė neapykanta, įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius televizijos programų platinimo internete paslaugas ir platinančius televizijos programą „NTV Mir Lithuania“, 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos platinti ją tik už papildomą mokestį platinamuose televizijos programų paketuose.

Rusijos žiniasklaidos grupę paliko trys redaktoriai, domėjęsi V. Putino šeimos verslo reikalais (37)

Trys iškilūs redaktoriai, dirbę Rusijos žiniasklaidos grupėje, kuri yra paskelbusi straipsnių apie prezidento Vladimiro Putino šeimos verslo reikalus, penktadienį paliko savo postus. Tai dar vienas skaudus smūgis į sunkią padėtį patekusiai šalies žiniasklaidai.