63,82 proc.– toks interneto rinkos pasiekiamumo rodiklis užfiksuotas 2014 m. vasarį, t.y.du trečdaliai visų Lietuvos interneto vartotojų lankėsi DELFI.

„Dėkoju skaitytojams už šį įvertinimą, o DELFI kolektyvui - už atliktą darbą: naujienų portale kasdien akimirksniu atsiranda beveik 400 naujienų ir straipsnių! Rezultatai tiesiogiai atspindi kasdienes DELFI komandos pastangas skaitytojams teikti kokybišką ir objektyvų turinį“, - komentavo DELFI direktorius Darius Gudačiauskas.

Naujienų portalų lyderio - DELFI - interneto rinkos pasiekiamumas 2013 m. vasarį siekė 56,21 proc., kai pagrindiniame naujienų portale apsilankė 1,053 mln. skaitytojų.

Tai rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ padalinio Lietuvoje „Gemius Baltic“ duomenys.

Dar vienas svarbus DELFI lyderystės patvirtinimas - tituliniame DELFI puslapyje per kelias dienas apsilanko tiek vartotojų, kiek kitų naujienų portalų tituliniai pasiekia per visą mėnesį.

Puikių rezultatų pasiekė ir visa DELFI grupė: šiemet vasarį jos interneto rinkos pasiekiamumas buvo 68,58 proc., iš viso grupės tinklalapiuose apsilankė 1,271 mln. skaitytojų.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms: Sporto TV, Alio.lt, Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, 1000receptu.lt, Perpasauli.lt, Klubas.lt, 5braskes.lt, Panele.lt, Galjuokauji.lt. Visų DELFI grupei priklausančių portalų skaitytojų statistika skaičiuojama atskirai nuo DELFI portalo statistikos.

Nuo 2007 m. visos DELFI akcijos priklauso Estijos bendrovei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (85)