Napoleono armijos karių kapavietę nori filmuoti BBC ir "Discovery"

 (26)
Napoleono karių palaikai
© BNS foto

Pastarosiomis dienomis net dvi garsios užsienio televizijos kompanijos - BBC ir "Discovery" - išreiškė didžiulį susidomėjimą Vilniaus Šiaurės miestelyje atrasta Napoleono armijos karių kapaviete, pranešė Vilniaus savivaldybė.

Abi televizijos kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką, prašydamos leisti dalyvauti tolimesniuose archeologiniuose kasinėjimuose ir parengti išsamią filmuotą medžiagą specialioms televizijos laidoms.

"Kaip žinote, unikalus masinės Napoleono armijos karių, dalyvavusių kare su Rusija 1812 metais, kapavietės atradimas sulaukė nepaprastai didelio Europos žiniasklaidos susidomėjimo. Mūsų manymu, šis moksliniu atžvilgiu reikšmingas radinys yra vertas pasaulinio dėmesio. Vertingi archeologiniai radiniai, rasti pavasarį vykusių kasinėjimų metu, ir Lietuvos vaidmuo svarbiu istorijos momentu yra puiki tema naujam įspūdingam "Discovery" laidų ciklui, pavadintam "Moments in Time" ("Laiko momentai"). Ši programa bus transliuojama Amerikos, Europos ir Azijos žiūrovams, ir mes tikime, kad tai taps puikiu Vilniaus pristatymu",- rašoma JAV televizijos kompanijos "Discovery" laiške.

Didžiosios Britanijos televizija BBC taip pat norėtų filmuoti didžiausią iki šiol rastą Napoleono armijos kapavietę Vilniuje garsiam savo laidų ciklui "Meet the Ancestors" ("Sutikime protėvius"). Šis laidų ciklas skirtas didžiulio Vakarų Europos ir Amerikos dėmesio sulaukiančiai temai - žmonių palaikų radiniams ir jų suteikiamoms istorijos žinioms. Programa bus transliuojama Didžiojoje Britanijoje ir bus parengta platinti Europoje bei visame pasaulyje. BBC prodiuserio Tim Robinson teigimu, ši programa daugybę žmonių supažindins su įdomybėmis Vilniuje - mieste, kurį verta aplankyti.

Kaip paramos ženklą būsimiems archeologiniams kasinėjimams, abi televizijos kompanijos siūlo filmuoti didžiąją dalį archeologinių tyrimų - kasinėjimų ir laboratorinės analizės - darbų. Televizijos teigia, kad, neatlikus papildomų kasinėjimų, gali būti prarasti reikšmingi moksliniai ir istoriniai duomenys, apie kuriuos nori žinoti tarptautinė akademinė ir viešoji bendruomenė.

Meras A. Zuokas, atsakymo laiškuose kviesdamas didžiųjų pasaulio kompanijų žurnalistus, pažadėjo suteikti visą reikiamą pagalbą. Artimiausiu laiku numatoma rengti susitikimus su Šiaurės miestelio investuotojais ir parengti detalią veiksmų programą.

www.DELFI.lt
 
26
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

„Teo LT“ transliuos Rusijos žinių kanalą „Dožd“ (10)

2014 rugsėjo mėn. 18 d. 12:47
Integruotų telekomunikacijų, IT ir televizijos paslaugų teikėjos „Teo LT“ išmaniosios ir skaitmeninės televizijos žiūrovai nuo spalio 1-osios galės matyti nepriklausomą Rusijos žinių kanalą „Dožd“.

Pasižada: už pinigus anoniminių komentarų nerašys (25)

2014 rugsėjo mėn. 18 d. 10:44
Stipriausios šalies viešųjų ryšių agentūros skelbia atsiribojančios nuo anoniminių komentarų internete: už pinigus anoniminių komentarų nerašys.

Kauno duobės – pasaulinis interneto hitas (160)

2014 rugsėjo mėn. 17 d. 16:26
BBC žinutė apie Kauno duobes
Stopkadras
Kauno duobės tapo pasauliniu interneto hitu – žinią apie ironišką fotosesiją prie gatvės duobių pranešė ne tik britų nacionalinis transliuotojas BBC, tačiau ir žinių tarnyba „World News Report“, „Bored Panda“, kitos žiniasklaidos priemonės.

Rusijoje užsimota prieš amerikietiškus filmus (104)

2014 rugsėjo mėn. 17 d. 16:01
Jeanas-Claude Van Damme'as ir Sylvesteris Stallone
AP/Scanpix
Rusų režisierius Jurijus Kara pasiūlė reaguoti į Vakarų sankcijas prieš Rusiją visiškai uždraudžiant rodyti Rusijoje amerikietiškus filmus. Šį siūlymą jis pateikė rugsėjo 17 d. Maskvoje įvykusiame Visos Rusijos liaudies fronto ekspertų pasitarime.

Keturi burtažodžiai, kuriuos būtina žinoti verslui apie internetinę reklamą (10)

2014 rugsėjo mėn. 16 d. 11:35
Kasmet reklamos internete išlaidos auga apie 10 proc. daugiau. Skaitmeninės rinkodaros ekspertas, „Adnet Media“ direktorius Linas Šiautkulis atskleidžia keturis aspektus, kuriuos privalo žinoti verslas, norintis padidinti savo prekės ženklo sėkmę.