Napoleono armijos karių kapavietę nori filmuoti BBC ir "Discovery"

 (26)
Napoleono karių palaikai
© BNS foto

Pastarosiomis dienomis net dvi garsios užsienio televizijos kompanijos - BBC ir "Discovery" - išreiškė didžiulį susidomėjimą Vilniaus Šiaurės miestelyje atrasta Napoleono armijos karių kapaviete, pranešė Vilniaus savivaldybė.

Abi televizijos kreipėsi į Vilniaus merą Artūrą Zuoką, prašydamos leisti dalyvauti tolimesniuose archeologiniuose kasinėjimuose ir parengti išsamią filmuotą medžiagą specialioms televizijos laidoms.

"Kaip žinote, unikalus masinės Napoleono armijos karių, dalyvavusių kare su Rusija 1812 metais, kapavietės atradimas sulaukė nepaprastai didelio Europos žiniasklaidos susidomėjimo. Mūsų manymu, šis moksliniu atžvilgiu reikšmingas radinys yra vertas pasaulinio dėmesio. Vertingi archeologiniai radiniai, rasti pavasarį vykusių kasinėjimų metu, ir Lietuvos vaidmuo svarbiu istorijos momentu yra puiki tema naujam įspūdingam "Discovery" laidų ciklui, pavadintam "Moments in Time" ("Laiko momentai"). Ši programa bus transliuojama Amerikos, Europos ir Azijos žiūrovams, ir mes tikime, kad tai taps puikiu Vilniaus pristatymu",- rašoma JAV televizijos kompanijos "Discovery" laiške.

Didžiosios Britanijos televizija BBC taip pat norėtų filmuoti didžiausią iki šiol rastą Napoleono armijos kapavietę Vilniuje garsiam savo laidų ciklui "Meet the Ancestors" ("Sutikime protėvius"). Šis laidų ciklas skirtas didžiulio Vakarų Europos ir Amerikos dėmesio sulaukiančiai temai - žmonių palaikų radiniams ir jų suteikiamoms istorijos žinioms. Programa bus transliuojama Didžiojoje Britanijoje ir bus parengta platinti Europoje bei visame pasaulyje. BBC prodiuserio Tim Robinson teigimu, ši programa daugybę žmonių supažindins su įdomybėmis Vilniuje - mieste, kurį verta aplankyti.

Kaip paramos ženklą būsimiems archeologiniams kasinėjimams, abi televizijos kompanijos siūlo filmuoti didžiąją dalį archeologinių tyrimų - kasinėjimų ir laboratorinės analizės - darbų. Televizijos teigia, kad, neatlikus papildomų kasinėjimų, gali būti prarasti reikšmingi moksliniai ir istoriniai duomenys, apie kuriuos nori žinoti tarptautinė akademinė ir viešoji bendruomenė.

Meras A. Zuokas, atsakymo laiškuose kviesdamas didžiųjų pasaulio kompanijų žurnalistus, pažadėjo suteikti visą reikiamą pagalbą. Artimiausiu laiku numatoma rengti susitikimus su Šiaurės miestelio investuotojais ir parengti detalią veiksmų programą.

www.DELFI.lt
 
26
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Skelbia apie reklamos rinkos augimą

2014 spalio mėn. 1 d. 10:49
Skelbia apie reklamos rinkos augimą
A.Solomino nuotr.
Tarptautinė komunikacijos planavimo agentūra „Carat“ prognozuoja, kad išlaidos reklamai Lietuvoje, lyginant su ankstesniais metais, šiemet augs 3,3 proc., o 2015 m. – 2,8 proc. Pernai fiksuotas 0,6 proc. rinkos kritimas, kuris pakeitė nežymų 0,7 proc. ūgtelėjimą 2012-aisiais.

Kaip įmonei išnaudoti kuo daugiau „Facebook“ galimybių? (1)

2014 rugsėjo mėn. 30 d. 09:13
„Facebook“ – patraukliausia interneto rinkodaros platforma, kurios galimybės – neribotos. Anot mobiliųjų ir „Facebook“ aplikacijų specialistų, daug įmonių Lietuvoje neįvertina milžiniško šio socialinio tinklo potencialo.

Rusija apribojo užsienio žiniasklaidą (45)

2014 rugsėjo mėn. 26 d. 20:16
Rusijos parlamentas penktadienį priėmė įstatymą, pagal kurį užsienio piliečiai negalės valdyti daugiau nei 20 proc. kurios nors šalyje veikiančios žiniasklaidos priemonės akcijų, skelbia AP.

Automobilių gerbėjams – naujas DELFI ir „TopGear Lietuva“ projektas (4)

2014 rugsėjo mėn. 25 d. 14:02
Pagrindinis naujienų portalas Lietuvoje DELFI ir populiarus žurnalas apie automobilius „TopGear Lietuva“ stiprina partnerystę ir pristato naują interneto projektą www.topgearlietuva.lt, kuriame automobilių naujienos, įdomybės ir informacija automobilių mylėtojams bus pristatomos unikaliu, tik „TopGear“ būdingu stiliumi – su švelniu ironijos prieskoniu.

Inspektorės verdiktas: seksualinių mažumų vaizdo klipas žalingas vaikams (155)

2014 rugsėjo mėn. 24 d. 18:03
Žurnalistų etikos inspektorė Zita Zamžickienė trečiadienį Lietuvos gėjų lygai nurodė, kad socialinė reklama apie seksualines mažumas daro neigiamą poveikį nepilnamečiams, todėl turėtų būti ribojama.