Mobiliuosiuose DELFI sulaukė rekordinio skaitytojų skaičiaus

 (22)
Vasario mėnesį naujienų portalas DELFI išliko lankomiausia Lietuvos internetinė svetainė visose platformose: išmaniuosiuose telefonuose, planšetėse ir kompiuteriuose. Iš viso DELFI naujienų portale vasario mėnesį naršė 1,24 mln. interneto vartotojų.
Mobilioji Delfi versija
Mobilioji Delfi versija
© DELFI (K.Čachovskio nuotr.)

Antrą šių metų mėnesį portalas DELFI įtvirtino lyderio poziciją mobiliojoje erdvėje. Išmaniuosiuose telefonuose su DELFI programėle naujienas sekė 583 536 skaitytojai, t.y. 5.06 proc. augimas lyginant su sausio mėn., o atotrūkis nuo artimiausio konkurento siekė 27 943 realius vartotojus, planšetėse – 183 255 vartotojai (7,97 proc. augimas lyginant su sausio mėnesiu).

Kaip rodo tarptautinės interneto rinkos tyrimo bendrovės „Gemius Baltic“ duomenys, naujienų portalas DELFI kaip įprasta pirmauja ir naujienas skaitant kompiuteryje. Iš viso skaitomiausiame naujienų portale DELFI naršydami kompiuteriuose per mėnesį apsilankė 1 246 562 realių vartotojų, o tai sudaro 65,17 proc. visos Lietuvos interneto auditorijos.

Lietuvos interneto vartotojai taip pat skaitydami naujienas kompiuteryje praleidžia daugiausia laiko portale DELFI. Vidutiniškai vasario mėnesį interneto vartotojas portale DELFI praleido 3 val. 45 min. naršydamas kompiuteriu, 2 val. 35 min. - naršydamas išmaniuoju telefonu ir 2 val. 2 min. - naršydamas planšetiniu kompiuteriu.

Sėkmingas vasario mėnuo buvo ir kitiems DELFI grupės portalams. Skelbimų portalas Alio.lt užima 12 vietą tarp lankomiausių Lietuvos portalų. Per mėnesį šiame portale apsilankė 375 028 vartotojai. Taip pat į lankomiausių portalų dvidešimtuką patenka dar 4 grupės portalai – manonamai.lt (253 355 vartotojai), tavovaikas.lt (273 502 vartotojai), moteris.lt (317 484 vartotojai), cosmopolitan.lt (390 220 vartotojų).

Lyderiu tarp internetinių televizijų vasario mėnesį išliko ir pernai atnaujinta DELFI TV. Per mėnesį vaizdo reportažus, transliacijas ir kitą vaizdo turintį rodanti internetinė televizija sulaukė 346 964 žiūrovų.

Šiuo metu DELFI grupei priklauso skaitomiausias naujienų portalas DELFI ir gausa teminių portalų, skirtų įvairioms auditorijoms.

Tai teminiai portalai ir jų prekių ženklai: Moteris.lt, Cosmopolitan.lt, Tavovaikas.lt, Manonamai.lt, Panele.lt. Specializuoti teminiai interneto kanalai ir jų prekių ženklai: Krepšinis.lt, Vyriškai.lt, Daraupats.lt, Letena.lt, 5Braškės.lt, Klubas.lt, Galjuokauji.lt, Būsiumama.lt, 1000receptų.

Grupei priklauso ir skelbimų tinklalapiai bei jų prekių ženklai Alio.lt ir Zave.lt.

Bendrovė DELFI taip pat leidžia skaitomiausius Lietuvoje mėnesinius žurnalus „Moteris“ ir „Panelė“ bei kitus populiarius mėnesinius žurnalus: „Cosmopolitan“, ,„Mano namai“, „Tavo vaikas“, „GEO“.

DELFI nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti laikraščių, internetinės žiniasklaidos, leidybos verslą Baltijos šalyse.

www.DELFI.lt
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Prokurorai pradėjo tyrimą dėl galimo V. Valvonio šmeižto (11)

Prokuratūra pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl galimai melagingos informacijos paskleidimo per „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės priemones apie Lietuvos banko Priežiūros tarnybos vadovą Vytautą Valvonį. Grupės paskleistuose telefono pokalbiuose V. Valvonis ir tenisininkas Andrius Labunskas esą kalbėjo apie kyšį.

Portale DELFI – dar daugiau dėmesio kultūrai (20)

Portalas DELFI stiprina savo kultūros rubriką. Nuo šiol „Kultūros parke“ – dar daugiau naujienų, įdomių pokalbių ir kultūrinio gyvenimo įžvalgų. O jau netrukus skaitytojams bus pristatyti nauji kultūros projektai.

DELFI mobiliuosiuose didina atotrūkį nuo konkurentų (27)

Pagrindinis naujienų portalas DELFI gegužę buvo ryškus lyderis pagal skaitomumą visose platformose, ypač padidindamas atotrūkį nuo konkurentų mobiliuosiuose telefonuose.

A. Siaurusevičius dėl baudos už draudžiamą reklamą neatmeta galimybės kreiptis į teismą

Lietuvos radijo ir televizijos komisijai (LRTK) paskelbus, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) turės sumokėti baudą už parodytą draudžiamą komercinę reklamą, LRT generalinis direktorius Audrius Siaurusevičius neatmeta galimybės kreiptis į teismą.

LRT gali sulaukti baudų už komercinę reklamą (52)

Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) gali sulaukti baudų už draudžiamos komercinės reklamos rodymą.