„Lietuvos ryto“ akcijos B. Gudeliui kainavo milijonuspapildyta

 (58)
Bankrutavusiam bankui „Snoras“ priklausanti antrinė įmonė „Snoras Media“, valdanti 34 proc. „Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupės akcijų, verslininko Beno Gudelio įmonei „BIG group“ parduota už 10 mln. litų, pranešė banko bankroto administratorius.
Benas Gudelis
Benas Gudelis
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Sandoris baigtas spalio 11 dieną.

„Sandoris buvo sudėtingas, nes nemaža dalis žiniasklaidos bendrovių, įskaitant ir „Lietuvos ryto“ grupę, išgyvena sunkius laikus ir veikia nuostolingai pastaruosius kelerius metus. Tai specifinis, sunkiai prognozuojamas verslas, o ir valdyta akcijų dalis nebuvo kontroliuojanti, todėl nemažai investuotojų pasitraukė iš konkurso, taip ir nepateikę įpareigojančių pasiūlymų. Vis dėlto džiaugiamės, kad mums pavyko parduoti „Snoras Media“ ir sugrąžinti reikšmingą sumą banko kreditoriams“, - pranešime spaudai sakė Neilas Cooperis.

Spalio pradžioje 10 mln. litų - iki 10,1 mln. litų - buvo padidintas „Snoras Media“ įstatinis kapitalas. Tai buvo būtina, siekiant kapitalizuoti „Snoro“ suteiktą paskolą, be to, viena sąlygų, įsigyjant „Snoras media“ akcijų paketą.

Pasak sandoriui artimų šaltinių, B.Gudelis įsigijo visiškai „švarią“ įmonę, neturinčią skolų bankui - pusė iš maždaug 20 mln. litų paskolų - 10 mln. litų - buvo kapitalizuota, o likusios - nurašytos į blogų paskolų eilutę.

B.Gudelis šiemet buvo priverstas parduoti vieno didžiausių kosmetikos tinklų Europoje „Douglas“ padalinio Baltijos šalyse „Douglas Baltic“ 49 proc. akcijų. B.Gudelis BNS yra sakęs, kad už paketą gavo labai gerą kainą.

Konfidencialumo sutartis pasirašę ir „Snoras Media“ akcijų paketo konkurso sąlygas buvo gavę 10 potencialių pirkėjų, tarp kurių buvo beveik visos didžiausios šalies žiniasklaidos įmonės bei kiti investuotojai. Įpareigojančius pasiūlymus pateikė 4 pirkėjai, rašoma pranešime.

Oficialus „Snoras Media“ pardavimo procesas buvo pradėtas šių metų pavasarį. Iki sandorio užbaigimo banko bankroto administratorius sutvarkė bendrovę ir kapitalizavo skolas bankui, teigia N. Cooperis.

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė leidžia dienraštį „Lietuvos rytas“, savaitinį žurnalą „TV antena“, taip pat valdo naujienų portalą www.lrytas.lt, „Lietuvos ryto“ televizijos kanalą ir „Lietuvos ryto“ spaustuvę.

Kiti stambieji grupės akcininkai - „Lietuvos ryto“ generalinis direktorius, vyriausiasis redaktorius Gedvydas Vainauskas (25,5 proc. akcijų), generalinio direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Strimaitis (12,5 proc. akcijų) ir vyriausiojo redaktoriaus pirmasis pavaduotojas Algimantas Budrys (8,1 proc. akcijų).

BNS
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja perrinkta L. Jablonskienė (4)

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja dar vienai trejų metų kadencijai perrinkta dailėtyrininkė, Nacionalinės dailės galerijos vadovė Lolita Jablonskienė. Jos kandidatūrą balsavimui pateikė LRT tarybos pirmininkas Žygintas Pečiulis. L. Jablonskienę į LRT tarybą delegavo Prezidentė.

Metai su garsiausiais apžvalgininkais Lietuvoje (211)

Andrius Tapinas. Andrius Užkalnis. Rimvydas Valatka. Šių apžvalgininkų pristatyti nereikia. Jie – labai skirtingi, bet juos visus vienija tai, kad jie visada rašo drąsiai, savitai, o jų tekstai patys tampa įvykiais, apie kuriuos kalbame. Dar vienas juos siekiantis bruožas – jau metus jų tekstus skaitote DELFI. Ir kuo toliau, tuo įdomiau.

„NTV Mir Lithuania" – tik už papildomą mokestį (104)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), nusprendusi, kad televizijos transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd.“ programos „NTV Mir Lithuania“ 2016 m. balandžio 15 d. transliuotoje laidoje „Ypatingas įvykis. Tyrimas“ teiginiais buvo kurstoma tautinė neapykanta, įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius televizijos programų platinimo internete paslaugas ir platinančius televizijos programą „NTV Mir Lithuania“, 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos platinti ją tik už papildomą mokestį platinamuose televizijos programų paketuose.

Rusijos žiniasklaidos grupę paliko trys redaktoriai, domėjęsi V. Putino šeimos verslo reikalais (37)

Trys iškilūs redaktoriai, dirbę Rusijos žiniasklaidos grupėje, kuri yra paskelbusi straipsnių apie prezidento Vladimiro Putino šeimos verslo reikalus, penktadienį paliko savo postus. Tai dar vienas skaudus smūgis į sunkią padėtį patekusiai šalies žiniasklaidai.

Atsiras angliškas žinių apie Lietuvą portalas (8)

Užsienio reikalų ministerijoje (URM) susitikę kultūros, ūkio ir užsienio reikalų ministrai sutarė kurti Lietuvos aktualijas bei šalį pristatantį portalą anglų kalba, trečiadienį pranešė URM.