Internetu pradedamos transliuoti BTV laidos

Internetas

Iki šiol vienintelis nacionalinis TV kanalas, kurio laidų nerodė Interneto televizija TV.LT (http://www.tv.lt), buvo Baltijos TV, sakoma pranešime spaudai.

Šią savaitę UAB "Tilde informacinės technologijos" ir Baltijos TV pasirašyta sutartis garantuoja, kad nuo šio penktadienio (balandžio 12 d.) Baltijos TV naujienų, V. Matulevičiaus laidos ir "Koridos" gerbėjai šias laidas bet kuriuo paros metu ir nemokamai galės matyti internete.

Interneto televizija TV.LT - vienintelis Interneto projektas Lietuvoje, kurio pagalba galima žiūrėti ne tik politines laidas, bet ir žinomiausias naujienų, humoro, publicistikos, kriminalų laidas ir specialius, vien tik interneto vartotojams sukurtus projektus. TV.LT veikia jau pusantrų metų, bendradarbiauja su visais nacionaliniais televizijos kanalais, nepriklausomais prodiuseriais, kino platinimo kompanijomis.

www.DELFI.lt
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Užsipuolė radijo stotį „Echo Moskvy“ (25)

2014 spalio mėn. 31 d. 21:15
Žiniasklaidos priežiūros įstaiga „Roskomnadzor“ Rusijoje perspėjo vieną savo kritiniais reportažais apie prezidento Vladimiro Putino vyriausybę pagarsėjusią radijo stotį dėl pokalbių laidos apie konfliktą Ukrainoje, pranešama šio radijo tinklalapyje penktadienį.

Prancūzų satyriniam žurnalui atsirūgo juodaodės ministrės palyginimas su beždžione (12)

2014 spalio mėn. 30 d. 20:25
Prancūzijos ultradešiniųjų pažiūrų satyrinis žurnalas „Minute“ ketvirtadienį buvo nubaustas 10 tūkst. eurų bauda dėl juodaodės ministrės Christiane Taubira palyginimo su beždžione.

Reklamos apimtys augo 4,5 proc. (1)

2014 spalio mėn. 29 d. 10:12
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 10:54
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.

V. Žukienė. Jeigu turi šautuvą, juo reikia šaudyti (10)

2014 spalio mėn. 28 d. 08:10
Tam, ką šiandien įvardijame propagandiniu karu, Rusija ruošėsi iš anksto. Dar 1989 m. priimta „Europos konvencija dėl Televizijos be sienų“ retransliavimo srityje siekė užtikrinti, kad ES valstybių narių televizija turėtų kuo didesnę auditoriją, todėl dokumente skatinama teisės aktus sutvarkyti taip, kad visų ES valstybių TV programos be kliūčių būtų platinamos visoje ES teritorijoje.