Apie tai progreso konferencijoje „Login 2015” kalbėjo žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ įkūrėjas ir akcininkas Hansas H. Luikas.

Pasak konferencijos dalyvio, socialinių tinklų tendencijos labai aiškiai parodo, kokią įtaką daro pasaulio rinką užkariavusios internetinio verslo gigantai.

Kaip pastebėjo H. H. Luikas, populiariausią tarp vartotojų šalyje užgimusį internetinį socialinį tinklą pavyko Europoje išlaikyti tik Latvijai su draugiem.lv. Tačiau ir šioje situacija ant perversmo slenksčio.

Visur kitur socialiniam tinklui „Facebook“ pavyko nugalėti vietinius socialinius tinklus, kaip ir Lietuvoje nutiko su platforma one.lt.

„Jie (interneto gigantai – red.) nori paimti viską, o ne atsigriebti tik dalį“, – pastebėjo žurnalistas bei ilgus metus žiniasklaidos rinkoje dirbantis H. H. Luikas.

Pasak esto, Baltijos šalių verslams didelį iššūkį kelia tai, kad interneto gigantai („Google“, „Twitter“ ir pan.) nesidalija informacija apie pajamas, kurias gauna iš Baltijos rinkos, tai neleidžia suprasti, koks svoris joms atitenka reklamos srityje.

Be to, pinigai nukeliauja į užsienio šalis, kur įregistruotos kompanijos, o tai atsiliepia ir Baltijos šalių surinktiems mokesčiams.

H. H. Luikas prognozuoja, kad iki šiol egzistavęs kapitalizmas pasikeis į tokį, kur masėms priklausys labai mažai, tuo metu tarptautiniai gigantai („Google“, „Youtube“ ir pan.) turės viską.

„Jie kanibalizuoja rinką ir jų jėga tokia didžiulė, kad jie kuria savo energijos šaltinius, tiesia savo kabelius. Jie taip gerai išmano statistikos ir duomenų analitikos jėgą, kad jie sugebą rinkoje paimti viską“, – kalbėjo jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)