E.Jakilaitis grįžta į LRT

 (75)
Po ketverių metų pertraukos į nacionalinio transliuotojo eterį sugrįžta Edmundas Jakilaitis, moderuosiantis kartą per mėnesį vyksiantį „LRT ekonomikos forumą“.
Edmundas Jakilaitis
Edmundas Jakilaitis
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

„Labai džiaugiuosi sulaukęs pasiūlymo iš LRT vadovybės imtis šio atsakingo projekto, man tai puiki galimybė po kelerių metų sugrįžti į visuomeninio transliuotojo eterį, – sako E. Jakilaitis. –Jau pirmoje konferencijoje pagrindinis pranešėjas – ministras pirmininkas A. Butkevičius. Po trumpo pranešimo jį vertinti leisime ne tik žurnalistams, kaip įprasta, bet ir, pavyzdžiui, verslininkams.“

Projekto kūrėjai tikisi, kad renginys taps solidžiausia Lietuvoje ekonominių diskusijų vieta, į kurią rinksis autoritetingiausi šalies ekonomistai, politikos strategai, akademinės bendruomenės nariai. Pirmoji laida bus rodoma kovo 20 d.

„Atėjo laikas tokiam projektui, kuris yra specialus renginys, o ne tik TV laida. Sieksime, kad „LRT ekonomikos forumas“ kartą per mėnesį taptų savotišku lietuviškuoju Davosu, į kurį renkasi protingiausieji ir įtakingiausieji. Tikimės, kad čia ne tik vyks karštos diskusijos, bus pristatomos vizijos, o galbūt ir priimami Lietuvos ateitį lemsiantys sprendimai“, – pasakoja E. Jakilaitis.

Kaip nuolatinė ekspertė „LRT ekonomikos forume“ dalyvaus buvusi finansų ministrė Ingrida Šimonytė.

E. Jakilaitis „Lietuvos ryto” televizijoje taip pat veda laidą.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (75)
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

„Lietuvos rytas“ turės ir radijo stotį

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), trečiadienį susumavusi konkurso transliuoti radijo programą 104,7 MHz dažniu Vilniuje rezultatus, jo nugalėtoju pripažino bendrovę „Lietuvos rytas“ su programa „Lietuvos ryto radijas“.

Efektyvios reklamos receptas: pasitikėjimas ir kūrybiškumas

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) ir Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) atliktos apklausos duomenimis, vienas svarbiausių faktorių, siekiant sukurti kokybišką ir efektyvią reklamą, yra tarpusavio pasitikėjimas. Taip mano net 93 proc. apklausoje dalyvavusių KOMAA narių.

Žurnalistų etikos inspektore siūloma G. Ramanauskaitė-Tiumenevienė (2)

Žurnalistų etikos inspektore siūloma skirti naujienų agentūros ELTA generalinę direktorę Gražiną Ramanauskaitę-Tiumenevienę.

„Charlie Hebdo“ palieka iškilus karikatūrininkas Luzas (4)

Prancūzų karikatūrininkas Renald'is Luzier, slapyvardžiu Luzas, nupiešęs musulmonų pranašą Muhammadą vaizduojančią karikatūrą savaitraščio „Charlie Hebdo“ viršeliui po sausį įvykusių žudynių to satyrinio leidinio redakcijoje, pirmadienį pareiškė išeinantis iš darbo.

H. H. Luikas: žiniasklaidos versle daugiau klausimų nei atsakymų

Net žmogui, kuris su žiniasklaidos verslu neturi visiškai nieko bendra, akivaizdu, kad žiniasklaida pastaraisiais metais išgyvena itin didelius pokyčius. Žmogui, kuris yra sistemos viduje, tai dar akivaizdžiau. Ir labai didelė dalis tų permainų, deja, kelia gana pagrįstą nerimą. Taip, žiniasklaidos priemonės dabar gali nesunkiai pasiekti kaip niekada didžiulę auditoriją, tačiau ši kiekybė atsirado kokybės sąskaita.