E.Jakilaitis grįžta į LRT

 (75)
Po ketverių metų pertraukos į nacionalinio transliuotojo eterį sugrįžta Edmundas Jakilaitis, moderuosiantis kartą per mėnesį vyksiantį „LRT ekonomikos forumą“.
Edmundas Jakilaitis
Edmundas Jakilaitis
Foto: DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

„Labai džiaugiuosi sulaukęs pasiūlymo iš LRT vadovybės imtis šio atsakingo projekto, man tai puiki galimybė po kelerių metų sugrįžti į visuomeninio transliuotojo eterį, – sako E. Jakilaitis. –Jau pirmoje konferencijoje pagrindinis pranešėjas – ministras pirmininkas A. Butkevičius. Po trumpo pranešimo jį vertinti leisime ne tik žurnalistams, kaip įprasta, bet ir, pavyzdžiui, verslininkams.“

Projekto kūrėjai tikisi, kad renginys taps solidžiausia Lietuvoje ekonominių diskusijų vieta, į kurią rinksis autoritetingiausi šalies ekonomistai, politikos strategai, akademinės bendruomenės nariai. Pirmoji laida bus rodoma kovo 20 d.

„Atėjo laikas tokiam projektui, kuris yra specialus renginys, o ne tik TV laida. Sieksime, kad „LRT ekonomikos forumas“ kartą per mėnesį taptų savotišku lietuviškuoju Davosu, į kurį renkasi protingiausieji ir įtakingiausieji. Tikimės, kad čia ne tik vyks karštos diskusijos, bus pristatomos vizijos, o galbūt ir priimami Lietuvos ateitį lemsiantys sprendimai“, – pasakoja E. Jakilaitis.

Kaip nuolatinė ekspertė „LRT ekonomikos forume“ dalyvaus buvusi finansų ministrė Ingrida Šimonytė.

E. Jakilaitis „Lietuvos ryto” televizijoje taip pat veda laidą.

www.DELFI.lt
Registruoti (0) Anonimiški (75)
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

LRTK vadovu dar ketverių metų kadencijai paskirtas E. Vaitekūnas (5)

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) pirmininku Seimas dar ketveriems metams paskyrė pastaruosius dvejus metus šiai komisijai vadovavusį Edmundą Vaitekūną.

Rusija nusileido: vėl transliuos CNN (13)

Rusija antradienį pranešė išdavusi naują transliacijos licenciją žinių kanalui CNN, kuris dingo iš eterio praėjusiais metais, įsigaliojus užsienio žiniasklaidai taikomiems apribojimams.

„LifeNews“ redakcijoje vykdomos kratos (26)

„LifeNews“ redakcijoje tyrėjai atlieka kratas. Apie tai antradienį, kovo 24 d. pranešama televizijos kanalo svetainėje.

Rinkodaros tendencijos (4)

Seniau tėčiai reklamose būdavo vaizduojami kaip mulkiai taukuotais pirštais, siurbiantys alų ir dėbsantys į televizorių, o mamos būdavo tos rūpestingos ir švelnios būtybės, kurios rūpinasi vaikais, gamina gardžias vakarienes ir skalbia nešvarias vyrų kojines. Atrodo, kad požiūrio kampas smarkiai pasikeitė. Dabar reklamas užkariauja švelnūs ir rūpestingi tėčiai, ir tai suprato tokie prekių ženklai kaip „General Mills“, „Hyundai“, „Unilever“, „Toyota“, „Nissan“. Visi jie renkasi tėvystę vaizduoti švelniai ir pozityviai. Naujojo „Procter & Gamble“ produkto, šluotos „Swiffer WetJet“, reklamoje taip pat vaizduojamas vienišas tėtis, kuris žaidžia su savo mažu sūnumi, o vėliau tvarkosi.

Ką skaito ir savinasi iš laukiamųjų?

Jei gydytojo kabineto ar grožio salono laukiamajame neradote naujausio populiaraus žurnalo numerio, tai gali reikšti, kad jį negrąžinamai „pasiskolino“ prieš jus apsilankęs klientas. LRT.lt pašnekovai neslepia: iš grožio ir sveikatos paslaugas teikiančių įstaigų laukiamųjų dažniausiai dingsta populiarūs lengvo turinio žurnalai su daugybe nuotraukų, o rimtesni leidiniai lieka nepaliesti.