"Tyrimas parodė, kad leidinių gausa yra pakankami didelė, ir skaitytojas neretai pasimeta bei pamiršta, ar yra juos skaitęs. Todėl apklausos dalyviams buvo pateikti leidinių logotipai. Apklausus beveik 1,2 tūkst. respondentų, duomenys buvo apibendrinti, įvertinant šalies gyventojų nuo 15 iki 75 metų skaitymo įgūdžius ir pasirinkimą", - sakė Eltai "Spinter" projekto vadovė Raimonda Mikalajūnaitė.

Kovo mėnesį vieno "Lietuvos ryto" numerio skaitytojų auditorija siekė 25,22 proc. - tai reiškia, kad vieną numerį perskaitė 703,24 tūkst. žmonių nuo 15 iki 75 metų. Bent kartą per savaitę didžiausią šalies dienraštį skaitė 1,592 mln. gyventojų - bendra šio leidinio auditorija sudarė 57,1 proc. šalies gyventojų.

Gerokai nuo lyderio atitrūkę toliau rikiuojasi "Respublika" ir "Lietuvos žinios". Vieną "Respublikos" numerį vidutiniškai perskaito 277,46 tūkst., žmonių, arba 9,95 proc. šalies gyventojų, o nors kartą per savaitę "Respubliką" renkasi 26,3 proc. skaitytojų - bendra skaitytojų auditorija buvo 733,38 tūkst. gyventojų nuo 15 iki 75 metų.

"Lietuvos žinių" numeris turi 8,94 proc. skaitytojų auditoriją - jį kasdien skaito 249,36 tūkst. žmonių. Bendra šio dienraščio savaitės skaitytojų auditorija - 24,5 proc. gyventojų, arba 683,19 tūkst. žmonių.

Be šių dienraščių, tarp populiariausiųjų - "Kauno diena", "Vakaro žinios" ir "Verslo žinios". Tarp mėnesinių žurnalų pirmauja "Panelė" - kiekvienas jo numeris sutraukia 486,31 tūkst. skaitytojų, arba 17,44 proc. gyventojų. Tų, kurie bent kartą per tris mėnesius skaitė šį žurnalą dar daugiau, - 705,49 tūkst., arba 25,3 proc. visų šalies gyventojų.

Kiek menkesnė žurnalų "Laima" ir "Cosmopolitan" skaitytojų auditorija. Vieną "Laimos" numerį perskaito 397,08 tūkst. žmonių, arba 14,24 proc.gyventojų, o bendra šio žurnalo auditorija siekia 627,41 tūkst. žmonių, arba 22,5 proc.

"Cosmopolitan" numerio auditorija - 339,64 tūkst. skaitytojų, arba 12,18 proc. gyventojų, o trijų mėnesių - 21,7 proc., arba 605,10 tūkst. žmonių. Ketvirtoje vietoje pagal skaitomumą - "Moteris", penktoje - "Edita".

Savaitinių žurnalų lyderis - "TV gidas". Kiekvieną jo numerį perskaito maždaug 353,58 tūkst. skaitytojų - vidutinė vieno numerio mėnesio auditorija siekia 12,68 proc. gyventojų. Už jo rikiuojasi "Moters savaitgalis", "Ekstra" ir "Veidas".

Populiariausias iš dukart per mėnesį išeinančių žurnalų - "Ji". Šį leidinį renkasi 6,99 proc. gyventojų, arba 194,9 tūkst. žmonių.

Tarp kartą per du mėnesius leidžiamų žurnalų labiausiai skaitoma "Ieva". "Ievos" numerio auditorija - 116,76 tūkst. skaitytojų, arba 4,19 proc. visų šalies gyventojų, kurių amžius nuo 15 iki 75 metų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją