„Diena Media News“ iškelta restruktūrizavimo byla

 (3)
Žiniasklaidos grupei „Diena Media News“ praėjusių metų pabaigoje iškelta restruktūrizavimo byla. Restruktūrizavimo plano rengimo laikotarpiui restruktūrizavimo administratoriumi paskirta įmonė „Verslo administravimo centras“.
„Diena Media News“ iškelta restruktūrizavimo byla
© A.Solomino nuotr.

Bendrovės generalinis direktorius Laimutis Genys pernai kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą, prašydamas, kad šis iškeltų bendrovei restruktūrizavimo bylą, nes dėl sumažėjusių pajamų įmonė negali atsiskaityti su kreditoriais. Prašymą teismas patenkino gruodžio 1 dieną, nurodo Lietuvos apeliacinis teismas.

Šį Vilniaus apygardos teismo sprendimą viena bendrovės kreditorė buvo apskundusi Lietuvos Apeliaciniam teismui, tačiau vėliau savo skundą atsiėmė. Teismui nutraukus skundo nagrinėjimą, sprendimas dėl restruktūrizavimo įsiteisėjo vasario pabaigoje.

„Teismas, įvertinęs atsakovo 2014 metų rugsėjo 30 dienos finansinės atskaitomybės dokumentus, restruktūrizavimo metmenis, padarė išvadą, kad atsakovas turi finansinių sunkumų, nes negali laiku atsiskaityti su savo kreditoriais (tiekėjais, partneriais, darbuotojais). (...) Todėl teismas sprendė, jog egzistuoja visos nustatytos sąlygos, kurios būtinos norint iškelti „Diena Media News“ restruktūrizavimo bylą“, - nurodoma Apeliacinio teismo nutartyje.

L.Genys teismui nurodė, kad bendrovės pajamos pernai, palyginti su 2009 metais, smuko 30 proc. Tai, pasak jo, lėmė tai, kad daugiau pigesnės reklamos perkama naujienų portaluose, o ne laikraščiuose. Prie finansinių sunkumų prisidėjo ir nuo 5 proc. iki 21 proc. padidintas PVM spausdintai žiniasklaidai. Be to, teismas yra priteisęs „Snoras distressed assets“ 405 tūkst. eurų, kurių „Diena Media News“ iš karto negali sumokėti.

Pati bendrovė 2015-2018 metais tikisi gauti 12,347 mln. eurų pajamų.

Šiuo metu 50,15 proc. „Diena Media News“ akcijų valdo viešųjų ryšių specialisto Eimunto Silvestro Akromo kontroliuojama bendrovė „Sunra“, 35,7 proc. - Džeraldas Daukša, 9,4 proc. - bendrovė „Stornas“, o 4,7 proc. - Angelė Dementavičiūtė.

„Diena Media News“ valdo regioninius dienraščius „Kauno diena“ ir „Klaipėda“, savaitraštį „Klaipėda“ (rusų kalba), žurnala „TV diena“, interneto naujienų portalus diena.lt, kauno.diena.lt ir klaipeda.diena.lt.

BNS
Naujienų prenumerata
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

Vyriausybė nutraukė leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą (4)

Vyriausybė nusprendė nutraukti Seimo leidyklos „Valstybės žinios“ veiklą. Tam ministrų kabinetas pritarė trečiadienį.

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja perrinkta L. Jablonskienė (4)

LRT tarybos pirmininko pavaduotoja dar vienai trejų metų kadencijai perrinkta dailėtyrininkė, Nacionalinės dailės galerijos vadovė Lolita Jablonskienė. Jos kandidatūrą balsavimui pateikė LRT tarybos pirmininkas Žygintas Pečiulis. L. Jablonskienę į LRT tarybą delegavo Prezidentė.

Metai su garsiausiais apžvalgininkais Lietuvoje (212)

Andrius Tapinas. Andrius Užkalnis. Rimvydas Valatka. Šių apžvalgininkų pristatyti nereikia. Jie – labai skirtingi, bet juos visus vienija tai, kad jie visada rašo drąsiai, savitai, o jų tekstai patys tampa įvykiais, apie kuriuos kalbame. Dar vienas juos siekiantis bruožas – jau metus jų tekstus skaitote DELFI. Ir kuo toliau, tuo įdomiau.

„NTV Mir Lithuania" – tik už papildomą mokestį (105)

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK), nusprendusi, kad televizijos transliuotojo „Baltic Media Alliance Ltd.“ programos „NTV Mir Lithuania“ 2016 m. balandžio 15 d. transliuotoje laidoje „Ypatingas įvykis. Tyrimas“ teiginiais buvo kurstoma tautinė neapykanta, įpareigojo Lietuvos Respublikos teritorijoje veiklą vykdančius retransliuotojus, taip pat kitus asmenis, teikiančius televizijos programų platinimo internete paslaugas ir platinančius televizijos programą „NTV Mir Lithuania“, 12 mėnesių nuo šio sprendimo įsigaliojimo dienos platinti ją tik už papildomą mokestį platinamuose televizijos programų paketuose.

Rusijos žiniasklaidos grupę paliko trys redaktoriai, domėjęsi V. Putino šeimos verslo reikalais (37)

Trys iškilūs redaktoriai, dirbę Rusijos žiniasklaidos grupėje, kuri yra paskelbusi straipsnių apie prezidento Vladimiro Putino šeimos verslo reikalus, penktadienį paliko savo postus. Tai dar vienas skaudus smūgis į sunkią padėtį patekusiai šalies žiniasklaidai.