WPP antrinė įmonė Y&R įsigijo Mongolijos reklamos agentūrą „MCS Holding's Creative and Research Unit“, sandorio sąlygos kol kas neatskleidžiamos.

WPP užsiminė apie savo planus persikelti į Mongoliją, taip tikėdamasi pritraukti daugiau klientų iš viso pasaulio. Grupė savo veiklą vykdo 111 šalių.

Nors reklamos rinka Mongolijoje santykinai maža, palyginti su likusia Azijos dalimi, rinka sparčiai auga, sakė „Y&R Asia“ prezidentas Matthew Godfrey.

Naujausiomis prognozėmis, Mongolijos ekonomika šiai metais turėtų ūgtelėti 9,5 proc., o 2015 metais – 10 proc., skelbia Azijos plėtros bankas.

2013 metais vienas ryškiausių veiksnių, paskatinusių šalies ekonomikos augimą, buvo vidaus vartojimas.

Per artimiausius keletą metų WPP tikisi surinkti bent 40 proc. pajamų iš „sparčiai augančių rinkų ir naujų žiniasklaidos priemonių“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)