„15min“ perka „Zebra“

 (27)
Bendrovė„Teo LT” derasi su portalu „15min.lt“ dėl naujienų ir pramogų portalo „zebra.lt“ pardavimo. DELFI žiniomis, derybos pasiekusios galutinę stadiją ir dėl sandorio jau susitarta.
Verslininkas
Verslininkas
© Shutterstock nuotr.

„Teo LT” veda derybas dėl interneto portalo „zebra.lt“ bei atitinkamų su juo susijusių teisių perleidimo portalui „15min.lt“, - DELFI patvirtino „Teo LT” atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

DELFI pasidomėjus „zebra.lt“ pardavimu, „Teo LT” žinią apie derybas pirmadienio vakarą paskelbė per „NASDAQ OMX Vilnius“ vertybių popierių biržą.

Apie vykdomas derybas portalui patvirtino ir portalą „15min.lt“ valdančios „Schibsted Lietuva“ vadovas Tomas Balžekas. Daugiau aplinkybių T. Balžekas sakė negalintis komentuoti.

Tyrimų bendrovės „Gemius“ gruodžio mėnesio duomenimis, „zebra.lt“ populiariausių lietuviškų interneto svetainių sąraše užėmė 14-ą vietą. Per mėnesį šis portalas sulaukia 445 tūkst. skaitytojų. „15min.lt“, sulaukęs 834 tūkst. lankytojų, gruodį buvo trečioje vietoje.

www.DELFI.lt
Parašykite savo komentarą
arba komentuokite anonimiškai čia
Skelbdami komentarą, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Media

„Russia Today” neleido kurtis Latvijoje (22)

Valstybinis Juridinių asmenų registro notaras atsisakė registruoti Rusijos naujienų agentūros „Rossija Segodnia“ („Russia Today”) atstovybę Latvijoje, DELFI.lv.

Vyrų kiaulinimas televizijai gali pridaryti bėdų (261)

Naująjį serialą „Visi vyrai – kiaulės...“ reklamuojanti LNK televizija sulaukė pasipiktinimo bangos. Toks pavadinimas taip pat apskųstas lygių galimybių kontrolierei. LNK teisinasi, kad serialo pavadinimas pasiskolintas iš šmaikštaus liaudyje paplitusio posakio.

LRT televizija pristatė sezono naujienas (43)

Nacionalinis transliuotojas pasirengęs netrukus žiūrovams pristatyti ambicingą programą, kurioje pagrindinis dėmesys bus skiriamas žinioms, kokybiškai pramogai, patriotizmą ugdantiems projektams, pasaulinio lygio dokumentikai.

Lietuvos interneto žiniasklaidoje užtikrintai pirmauja DELFI (54)

Karščiausią vasaros mėnesį – liepą – naujienų portalų skaitytojai pirmenybę teikė pagrindiniam Lietuvoje naujienų portalui DELFI. Remiantis interneto rinkos tyrimų „gemiusAudience“ duomenimis, liepos mėnesį DELFI skaitė 1.225.257 interneto vartotojai, o nuo konkurentų DELFI buvo atsiplėšęs net 195 tūkst. skaitytojų.

Rašyti į „Facebook“ – kur kas sunkesnis darbas, nei manote (33)

Nemažai įmonių vis dar galvoja, kad socialiniais tinklais gali užsiimti bet kas ir nesamdo specialaus darbuotojo vien šiai užduočiai. „Tai didelė klaida“, – teigia „Socialaus marketingo“ direktorius Arijus Žakas.