„15min“ perka „Zebra“

 (27)
Verslininkas
Verslininkas
© Shutterstock nuotr.

Bendrovė„Teo LT” derasi su portalu „15min.lt“ dėl naujienų ir pramogų portalo „zebra.lt“ pardavimo. DELFI žiniomis, derybos pasiekusios galutinę stadiją ir dėl sandorio jau susitarta.

„Teo LT” veda derybas dėl interneto portalo „zebra.lt“ bei atitinkamų su juo susijusių teisių perleidimo portalui „15min.lt“, - DELFI patvirtino „Teo LT” atstovas spaudai Antanas Bubnelis.

DELFI pasidomėjus „zebra.lt“ pardavimu, „Teo LT” žinią apie derybas pirmadienio vakarą paskelbė per „NASDAQ OMX Vilnius“ vertybių popierių biržą.

Apie vykdomas derybas portalui patvirtino ir portalą „15min.lt“ valdančios „Schibsted Lietuva“ vadovas Tomas Balžekas. Daugiau aplinkybių T. Balžekas sakė negalintis komentuoti.

Tyrimų bendrovės „Gemius“ gruodžio mėnesio duomenimis, „zebra.lt“ populiariausių lietuviškų interneto svetainių sąraše užėmė 14-ą vietą. Per mėnesį šis portalas sulaukia 445 tūkst. skaitytojų. „15min.lt“, sulaukęs 834 tūkst. lankytojų, gruodį buvo trečioje vietoje.

www.DELFI.lt
 
27
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė

Media

Užsipuolė radijo stotį „Echo Moskvy“ (28)

2014 spalio mėn. 31 d. 21:15
Žiniasklaidos priežiūros įstaiga „Roskomnadzor“ Rusijoje perspėjo vieną savo kritiniais reportažais apie prezidento Vladimiro Putino vyriausybę pagarsėjusią radijo stotį dėl pokalbių laidos apie konfliktą Ukrainoje, pranešama šio radijo tinklalapyje penktadienį.

Prancūzų satyriniam žurnalui atsirūgo juodaodės ministrės palyginimas su beždžione (12)

2014 spalio mėn. 30 d. 20:25
Prancūzijos ultradešiniųjų pažiūrų satyrinis žurnalas „Minute“ ketvirtadienį buvo nubaustas 10 tūkst. eurų bauda dėl juodaodės ministrės Christiane Taubira palyginimo su beždžione.

Reklamos apimtys augo 4,5 proc. (1)

2014 spalio mėn. 29 d. 10:12
Rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atlikta reklamos monitoringo analizė parodė, kad 2014 m. sausio-rugsėjo mėnesiais bendros reklamos apimtys Lietuvoje paaugo 4,5 proc., lyginant su 2013 m. analogišku laikotarpiu.

Populiariausios Lietuvos Y kartos medijos – TV ir internetas (4)

2014 spalio mėn. 28 d. 10:54
Vadinamoji Millenium arba Y karta (18-34 m.) Lietuvoje, kuriai bene daugiausiai dėmesio skiria tiek gamintojai, tiek reklamdaviai, su medija kanalais praleidžia daugiau laiko nei vidutinis gyventojas – 7 val. 50 min. Iš beveik 8 valandų, praleistų su įvairiais medija kanalais, 3 val. 41 min. Y karta skiria televizijai ir 3 val. 14 min. internetui.

V. Žukienė. Jeigu turi šautuvą, juo reikia šaudyti (10)

2014 spalio mėn. 28 d. 08:10
Tam, ką šiandien įvardijame propagandiniu karu, Rusija ruošėsi iš anksto. Dar 1989 m. priimta „Europos konvencija dėl Televizijos be sienų“ retransliavimo srityje siekė užtikrinti, kad ES valstybių narių televizija turėtų kuo didesnę auditoriją, todėl dokumente skatinama teisės aktus sutvarkyti taip, kad visų ES valstybių TV programos be kliūčių būtų platinamos visoje ES teritorijoje.