Vienos įmonės (pavadinimas redakcijai žinomas) darbuotojai penktadienio pavakarę iš visos Lietuvos rinkosi Vilniuje. Kai kurie atvažiavę į autobusų stotį nieko nelaukdami sėdo į prie jos stovintį taksi.

Įsėdimo tarifas ir vieno kilometro kaina buvo aiškiai matyti, tad neįtarę nieko patraukė iš Sodų gatvės į Konstitucijos pr. esantį „Forum Palace“. Štai čia ir prasidėjo įdomumas, tapęs labiausiai aptarinėjama vakarėlio „vinimi“.

„Tarifas be nuolaidos taip ir lieka neaiškus, bet be „VIP nuolaidos“ būtų buvę 80 Eur. Vairuotojas neprašytas ją pritaikė ir visa kelionė kainavo „tik“ 30 Eur.

Kvite nurodytu telefonu atsiliepusi operatorė sakė, kad kaina turėtų būti 4–5 Eur. Pažadėjo perduoti informaciją administracijai, bet ši iki šiol vengia su mumis bendrauti. Kitą dieną vėl patys skambinom, tai kita operatorė sakė tai normalu, yra tarifai ir po 10 Eur už kilometrą.

Net ir darant prielaidą, kad vairuotojas vežė labai dideliu aplinkkeliu, kad išvengtų spūsčių, galai irgi „nesueina“, nes per tą laiką, kiek truko kelionė, vidutinis automobilio greitis mieste turėjo būti per 120 km/h, na, kad per tiek laiko tiek „prisuktum“ minėtą sumą“, – stebėjosi vienas minėtos bendrovės atstovas.

Kelionės kvito (jis labiau panašus į kavinėse rašomas sąskaitas) kopiją iš tiesų sunkoka suprasti. Neaiškus ne tik jo numeris ar tiksli išrašymo data, bet ir pradinis kelionės taškas (Autobusų stoties adresas – Sodų g. 22), taip neaišku, kokiomis matematikos taisyklėmis vadovautasi apskaičiuojant 80 Eur sumą, kai nuvažiuotas atstumas turėjo būti apie 5 km, o 1 km kaina – 0,89 Eur.

Kelionės „sąskaitoje“ nurodytas bendrovės „Dallis“ telefono numeris. Įmonės pardavimų vadovas Rokas Andrišėnas DELFI sakė žinantis šią situaciją. Tačiau apgailestavo, kad menkai gali kaip nors padėti veikiausiai nuo sukčiaus nukentėjusiems keleiviams.

Pasak pašnekovo, keleiviai nekvietė jo įmonės automobilio, tačiau įsėdo į pirmą pasitaikiusią mašiną, stovėjusią prie stoties. O šios vairuotojas ir parašė bendrovės naudojamą numerį.

„Šiaip nežinau, kas čia per kvitas yra, nes jame turėtų būti ir serijos numeris ir individualios veiklos pažymos ir kitų dokumentų numeriai. Be to, nėra duomenų, nė koks ten buvo vairuotojas, nė kokia įmonė. Kolega jau skambino aiškinosi situaciją, bet kai nėra tikslesnių duomenų, kažin ką dar galima išsiaiškinti“, – komentavo vadovas ir pridūrė, kad nustatyti vairuotoją būtų galima jei keleiviai bent automobilio numerį būtų užsirašę.

Jis apgailestavo, kad Lietuvoje tebėra nemažai nesąžiningų veikėjų, kurie naudojasi gyventojų patiklumu.

„Reikėtų akcentuoti, kad šiais laikais vis dar yra tokių vairuotojų, kurie bazuojasi prie stočių – ar autobusų, ar geležinkelių, ar oro uoste, prie prekybos centrų. Tokie vairuotojai vis dar yra, su jais reikėtų kovoti, juos viešinti.

Kad klientai nenukentėtų, patartina išsikviesti taksi per įmonę, o ne sėsti į automobilį tiesiog gatvėje. Tada būtų daug daugiau aiškumo, kas aptarnauja ar panašiai. Pagal lapuką neįmanoma pasakyti, kas vežė, kas aptarnavo. Net ir policija nieko nepadės dėl šitų visų rašliavų.

Taigi, patartina labiau domėtis taksi įmonėmis, kas teikia pervežimo paslaugas, nes dabar bet kas gali atsistoti prie didesnės žmonių susibūrimo vietos, užsidedi plafoną ant stogo ir tampi neva oficialiu vežėju. Bet tada ir veža už 80 eurų, o dengiasi visai po kita įmone“, – komentavo vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (226)