17
Kitas

1) Klaidinantys palyginimai

Jeigu pasakytumėme, kad šiuo metu skaitote įdomiausią ir svarbiausią šios savaitės straipsnį, greičiausiai nepatikėtumėte. O kokia būtų jūsų reakcija, jeigu pareikštumėme, kad su šiuo teiginiu sutinka 75 proc. jūsų bičiulių? O jeigu pateiktume faktą, kad devyni iš dešimties jūsų amžiaus, tokio pat išsilavinimo ir panašias pajamas gaunančių žmonių mano taip pat? Tokiu atveju galbūt patikėtumėte ir nuspręstumėte jį perskaityti nuo pradžios iki pabaigos.

Dauguma iš mūsų puikiai suvokia, kad pardavėjai naudoja psichologinius triukus, padedančius įtikinti įsigyti vieną ar kitą produktą ar paslaugą – kartais net patys nesuvokdami, kaip tokios suktybės sujaukia protą. Maža to, mums patinka manyti, kad esame atsparūs tokioms manipuliacijoms. Nepaisant to, net ir moksliniai duomenys tvirtina priešingai. Taigi kodėl kai kurie paprasti paslėpti pardavimo triukai tokie veiksmingi?

17
Kitas

1) Klaidinantys palyginimai

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)