1. Atpalaiduojanti muzika. Ją galima girdėti jau automobilių stovėjimo aikštelėse. Taip daroma pirkėjui reikiamai nuteikti – atpalaiduoti ir atitraukti nuo problemų.

2. Intensyvi šviesa. Ja paprastai apšviečiamos tos prekės, kurių pardavimus norima padidinti.

3. Duona ir pienas – pirmo būtinumo prekės paprastai būna prekybos salės gale. Taip daroma tam, kad pirkėjas apeitų visą prekybai skirtą zoną.

4. Šviežias kepinių kvapas. Neretai pasitelkus ventiliaciją jis paskleidžiamas po visą prekybos salę.

5. Saldumynus ir vandenį neretai išdėlioja netgi šalia lentynų su drabužiais.

6. Saldumynų skyriuje viskas išdėliota taip, kad saldainiai, šokoladai ir kitos panašios prekės gulėtų apatinėse lentynose. Taip daroma dėl vaikų, kurie būtinai paprašys nupirkti ką nors skanaus.

7. Psichologinis kainų triukas. Pavyzdžiui, rinkdamasis dvi vienodas, bet skirtingų gamintojų prekes, žmogus mieliau pirks prekę, kainuojančią 9,90 Lt, nei 10,10 Lt.

8. Pirkėjai atkreipia dėmesį į geltonai pažymėtas kainas. Žmonės psichologiškai įprato, kad taip parduotuvės nurodo nuolaidas. Tik dažnai tokios kainų etiketės naudojamos specialiai – prekės kaina juose be nuolaidos.

9. Vitrinose ir plakatuose dažnai rašoma: „Nuolaidos iki 70 procentų“. Iš tikrųjų tokia nuolaida gali būti padaryta tik vienai prekei.

10. Produktai, kuriuos galima vartoti kartu, pavyzdžiui, alus ir bulvių traškučiai, išdėlioti šalia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (159)