17-etė studentė iš Alabamos, Alivia Briggs, ruošėsi išleistuvėms ir internetu užsisakė suknelę iš „Allanhu Wedding and Event Dress Boutique“ adresu DHgate.com.

223 dolerius (apytikriai 197 EUR) kainuojanti suknelė nuotraukoje atrodė itin prabangiai – rožinė, aptempianti figūrą ir platėjanti į apačią (primenanti undinės uodegą).

Tačiau gavusi ilgai lauktą siuntinį mergina pašiurpo. „Pamaniau, kad jie man atsiuntė paklodę, – pasakė mergina portalui „Seventeen.com“. – Nors man atsiųsta suknelė yra graži, tačiau visiškai ne ta, už kurią sumokėjau.“

Alivia paaiškino, kad labai susižavėjo parduotuvės puslapyje rasta subtilios spalvos suknele su gilia, sidabru siuvinėta iškirpte.

Tačiau atidariusi siuntinį rado rožinės kramtomos gumos spalvos suknelę su baltų nėrinių aplikacijomis.

Alivia tikėjosi suknelę gauti balandžio 12 dieną, kaip jai pažadėjo „Allanhu“, tačiau kai numatytą dieną suknelės vis dar nebuvo, mergina susitarė su drauge, kad jei negaus siuntinio iki išleistuvių, galės pasiskolinti jos suknelę.

Galiausiai po dviejų dienų mergina gavo siuntinį, tačiau pamačiusi, kas viduje, ji patyrė šoką, nes gautoji suknelė visiškai nepriminė tos, už kurią ji paklojo apie 200 eurų.

Balandžio 14 d. Alivia savo paskyroje „Twitter“ svetainėje paskelbė reklamuojamos suknelės nuotraukas, o šalia jų – nuotraukas, kuriose ji apsirengusi gautąją suknelę.

„Štai kodėl nereikia užsisakinėti iš Kinijos!“ – parašė ji po nuotraukomis.

„Paklojau 230 dolerių už paklodę su skylėmis rankoms, puoštą priklijuojamomis aplikacijomis“, – pridūrė ji.

Laimei, Alivia buvo susitarusi su drauge dėl atsarginio varianto, tad išleistuvių dieną atrodė stulbinančiai su jūros bangos spalvos suknele, kurios forma priminė suknelę iš nuotraukos, kuri jai taip patiko.

Alivijai viskas baigėsi gerai, tačiau panašų košmarą patiria nesuskaičiuojama daugybė moterų, nusprendusių užsisakyti sukneles internetu.

Pavyzdžiui, septyniolikmetę Juliet Jacoby iš Kolorado sužavėjo 149 dolerius (apytikriai 132 eurus) kainuojanti raudona suknelė ilgomis rankovėmis iš internetinės parduotuvės „Wanelo“. Deja, kaina gerokai viršijo jos numatytą biudžetą.

Ir tada merginos mama rado tą pačią suknelę internetinėje parduotuvėje „Rosegal“, kur jos kaina tesiekė ketvirtadalį anos kainos. Mergina akimirksniu užsisakė, kaip ji manė, savo svajonių suknelę. Kaip ir Alivios atveju, ir šįkart siuntinys atvyko pavėluotai, ir kai galiausiai mergina jį gavo, ją ištiko šokas.

Vietoj pūstos, plevėsuojančios apačios, kaip nuotraukoje, atsiųstoji suknelė atrodė kaip bejėgiškai kabantis, baisiai suglamžytas skuduras. O peršviečiamos kūno spalvos rankovės realybėje atrodo labiau kaip balti maišai iš tinklo.

„Pabandžiau pasimatuoti suknelę, o jos užtrauktukas jau buvo sulūžęs, – papasakojo Juliet portalui „Seventeen.com“. – Nuėjau pasirodyti mamai ir laukiau prie garažo vartų jos reakcijos. Mane pamačiusi ji kokias penkias sekundes stovėjo ištikta šoko, o tada ėmė juoktis.“

Juliet su mamos pagalba sugebėjo įžvelgti humorą šioje situacijoje ir pasidarė fotosesiją su klaikiai atrodančia suknele.

Tokios istorijos, kai paauglės užsisako išleistuvių sukneles internetu ir gauna visiškai ne tai, ką tikėjosi, yra tokios dažnos, kad net sukurta svetainė „Knock Off Nightmares“, kurioje skelbiamos reklamuojamų vestuvinių ir išleistuvių suknelių nuotraukos, o šalia jų – pigių jų kopijų, kurias moterys ir merginos gauna internetu, nuotraukos.

Viena moteris, vardu Stacy Boddy, papasakojo, kad už 25 dolerius (apytikriai 22 eurus) užsisakė nuostabią tarsi akvarelinėmis gėlėmis išpieštą suknelę atvirais pečiais, tačiau gavo jos suglamžytą, ant kūno nesilaikančią kopiją. Laimei, moteriai pavyko atgauti pinigus.

Kita moteris vardu Chloe papasakojo užsisakiusi šampano spalvos suknelę, tačiau labai greitai pasigailėjo, kad pasidavė pirkimo impulsui.

„Naršydama internete pamaniau, kad pagaliau radau suknelę, kuri atrodė tikra, nesuklastota... tačiau parduotuvės grąžinimo politika negalioja, o atsiųstos suknelės visiškai neatitinka to vaizdo, kuris matomas reklamoje“, – rašo ji.

„Nuotraukos puikios, tiesiai nuo podiumų! Užsisakiau šampano spalvos suknelę, nusiunčiau visus savo duomenis. Kaip ten bebūtų, štai suknelė, kurią jie reklamuoja, ir štai ta, kurią gavau,“ – moteris pridūrė, kad grąžinti suknelės ir atgauti pinigų jai nepavyko.

Progines sukneles parduodančios bendrovės „Sherri Hill“ prezidentė Dusty Hill pasakė, kad pernai bendrovė pasamdė du visu etatu dirbančius tyrėjus, kurie turėjo atsekti klastočių svetaines, nes ši problema vis didėja.

„Tai netikra svetainė, bet joje naudojamos tikros nuotraukos, – paaiškino vienas tyrėjas. – Jie susiranda nuotraukas per „Google“, paskelbia jas savo svetainėje ir apsimeta, kad parduoda mūsų sukneles.“

Jei internete randate suknelę, kurios kainos ir kokybės santykis kelia įtarimų, ekspertai pataria paskambinti tiesiai bendrovei ir paklausti, ar svetainė, kurioje ketinate užsisakyti suknelę, turi leidimą prekiauti jų prekės ženklo suknelėmis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (172)