Jokio atsakymo

„Šaldymo įranga, indaplovė, kavos aparatas, fototapetas, dviejų kėdžių komplektas, išskleidžiamas stalas, orkaitė, skalbimo mašina, roletas, sumuštinių keptuvė, virdulys, garų rinktuvas, mikrobangų krosnelė, už kuriuos sumokėjome 3037,40 euro. Labai liūdna, kad iš šio nemažo užsakymo, tik išpakavus ar pradėjus naudotis daiktais, gana didelė dalis prekių buvo brokuotos, su defektais ar nepilnos komplektacijos. Išskleidžiamas stalas su gamykliniu broku, sumuštinių keptuvė sulūžo naudojant pirmą kartą, virdulys praleidžia vandenį, o prie fototapeto neradome pridėtų klijų, kurie turėjo būti“, – savo skunde mums dėstė „Pigu.lt“ vartotojas.

Susisiekus telefonu su jo žmona Dovile Barkauskiene, ji sutiko plačiau pakomentuoti situaciją. Moters teigimu, jie abu su vyru metų pradžioje užsisakė visas įvardintas prekes. Tuo metu jų nebuvo Lietuvoje, bet čia statėsi namą, todėl prekes išpakavo ir pradėjo naudoti tik grįžus į gimtinę – gegužės mėnesį.

„Išvydę visą situaciją, pirmiausia kreipėmės į klientų aptarnavimo skyrių dėl stalo. Varžtas buvo išlindęs stalo paviršiuje. Tuomet prasidėjo ilgas susirašinėjimas, bet jokio rezultato“, – pasakojo nukentėjusi pirkėja.

Dėl virdulio „Pigu.lt“ komanda patikino, jog nieko negali padėti – tai mechaninis gedimas. Tad virdulį, sulūžusią sumuštinių keptuvę ir fototapeto klijus – Barkauskai praleido pro akis. Jiems rūpėjo pakeisti bent stalą, kuris turėjo gamyklinį broką. „Galiausiai nesulaukus rezultatų, mano vyras parašė jiems ilgą laišką, bet vis tiek jokio grįžtamojo ryšio nesulaukėm“, – teigė D. Barkauskienė.

Viską ištaisys

Situaciją pakomentavo „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė Giedrė Vilkė. Visų pirma, įmonės atstovė labai apgailestavo ir atsiprašė klientės už patirtus nesklandumus ir rūpesčius. Kartu dėkojo vartotojai, kad taip detaliai juos informavo apie iškilusias problemas: „Tokia informacija mums be galo svarbi, nes leidžia mokytis iš klaidų ir gerinti aptarnavimo kokybę.“

„Pigu.lt“ atstovė teigia, kad klientei pasiūlė prekę su gamykliniu broku pakeisti nauja, ji užsakyta ir atvyks kitos savaitės pabaigoje. Taip pat pasiūlė grąžinti elektronikos prekes ir atgauti pinigus arba pakeisti jas naujomis.

„Galime garantuoti, kad klientė nepatirs finansinių nuostolių. Visada esame pasirengę priimti mūsų klientui palankiausią ir priimtiniausią sprendimą ir pasiūlyti kelis problemos sprendimo variantus“, – apie susiklosčiusią situaciją kalbėjo G. Vilkė.

Taip pat moteris patikino, jog klientė viską atliko pavyzdingai, tiesiog neatsiliepė telefonu, todėl nutrūko komunikacija.

Kito karto nebus

Gavus atsakymą iš internetinės parduotuvės dar kartą susisiekėm su Dovile Barkauskiene, kuri patvirtino, jog „Pigu.lt“ su jais susisiekė ir pažadėjo viską ištaisyti. Pirkėja patikino, jog daugiau šios bendrovės paslaugomis nebesinaudos: „Jei jūs nebūtumėt davę signalo, jokio rezultato tikrai nebūtų.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)