Tokių svetainių yra daugybė, rašo „Buzzfeed“ ir išvardija kelias iš jų: „Zaful“, „Rosegal“, „SammyDress“, „RoseWe“, „TideBuy“, „Choies“ ir „Dreslily“.

Tikslinė šių reklamų auditorija daugiausiai yra moterys, kurioms siūlomi nuotraukose patraukliai atrodantys drabužiai itin mažomis kainomis.

Tačiau nuotraukose dažnai vaizduojami visiškai kiti drabužiai, nei tie, kuriuos gauna internetu juos užsisakiusios pirkėjos. Gavusios išsvajotą pirkinį, pirkėjos dažnai būna šokiruotos.

„Buzzfeed“ rašo, kad bent aštuonios iš šių svetainių priklauso kinų elektroninės prekybos bendrovei „ShenZhen Global Egrow E-Commerce Co.“, kuri 2014 metais iš pardavimų uždirbo apie 200 mln. dolerių (apytikriai 176 mln. EUR).

Kadangi šios parduotuvės įsikūrusios Kinijoje, labai sunku susisiekti su jų pirkėjų aptarnavimo skyriais.

Įpykusios pirkėjos įkūrė ne vieną „Facebook“ grupę, tokią kaip „Knockoff Nightmares“ ir „Rosegal.com Is A Scam“, kuriose pirkėjos dalijasi savo istorijomis ir nuotraukomis, atskleidžiančiomis neatitikimą tarp nuotraukose reklamuojamų drabužių ir to, ką jos gauna paštu.

Štai kelios nuotraukos, kuriomis dalijasi šokiruotos pirkėjos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (236)