Šis prekybos tinklas išplėtojo tikrą savo gerbėjų kultą, ir žmonės internete dalijasi patarimais bei triukais, kaip šiose parduotuvėse apsipirkti.

Business Insider“ pristato kelias priežastis, kodėl žmonės myli šį prekės ženklą.

1. Mažos kainos

Maisto produktai „Aldi“ yra „neįtikėtinai pigesni“ negu „Wal-Mart“, rodo vienas „Cheapism“ atliktas tyrimas. Jie taip pat kainuoja pigiau negu numylėtoje „Trader Joe's“. 

Apie 90 proc. produktų „Aldi“ parduotuvėse yra nuosavo prekės ženklo. Atsisakiusi savo, kaip tarpininkės, vaidmens. „Aldi“ sutaupo pinigų savo pirkėjams.

„Aldi“ laikosi savų prekės ženklų ir siūlo mažesnę tos pačios rūšies prekių įvairovę negu tipiška maisto produktų parduotuvė. Tokią pačią strategiją naudoja ir „Costco“. Jei tipiška parduotuvė siūlo 40 tūkst. prekių, tai „Aldi“ – tik 1400.

Mažesni prekių kiekiai leidžia padidinti pardavimų apimtis ir taikyti nuolaidas.

2. Greitas atsiskaitymas kasose

„Aldi“ įkūrėjai vokiečiai vertino efektyvumą ir tai atsispindi jų parduotuvėse.

Produktai jau būna supakuoti, todėl kasoje nebereikia jų sverti. Netgi nuosavų „Aldi“ prekės ženklų pakuotės yra pagamintos taip, kad kasoje jas būtų lengva nuskaityti.

Tai reiškia, kad pirkėjai prie kasų praleidžia mažiau laiko.

3. Pirkėjų atsakomybė

Aldi
„Aldi“ prašo savo pirkėjų eiti apsipirkti su savais krepšiais. Jeigu jie nori susidėti pirkinius į „Aldi“ maišelį, jiems tenka už jį susimokėti.

Pirkėjai, norintys pasinaudoti parduotuvės vežimėliu, taip pat turi sumokėti ketvirtadalį užstato.

„Parduotuvės vežimėlių nuomos sistema yra vienas iš efektyvių „Aldi“ dalykų, leidžiančių išsaugoti žemas kainas, - savo svetainėje rašo bendrovė. – Nesamdydami žmogaus, kuris rūpintųsi vežimėliais, mes galime padėti taupyti pinigus savo klientams“.

Atsakomybės patikėjimas pirkėjams verčia juos jaustis, kad jie apsipirko kultūringai.

4. Dviguba garantija

„Aldi“ laiduoja už savo prekės ženklo produktus.

Jei dėl kažkokių priežasčių pirkėjai yra nepatenkinti vidiniais produktais, „Aldi“ grąžins jiems pinigus ir dar pasiūlys naują produktą nemokamai.

Tai padidina tikimybę, kad pirkėjai išbandys nepažįstamą prekės ženklą, be to, tai stiprina pasitikėjimą šiuo prekybos centru.

5. Parduotuvių išplanavimas

„Aldi“ skrupulingai laikosi savo parduotuvių dizaino. Bendrovė stengiasi, kad visose parduotuvėse išplanavimas būtų nuoseklus.

Tai reiškia, kad pirkėjai neklaidžios, kai apsilankys jiems naujoje šio tinklo parduotuvėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (119)