Apklausa: kur galima apsipirkti pigiausiai

 (136)
Jei tikėtume visuomenės apklausa, didžiausia dalis lietuvių pigiausiai apsipirkti eina į „Lidlą“ ir „Norfą“. Galbūt neatsitiktinai „Maxima“ pradėjo taikyti mažiausios kainos reklamos kampaniją, o kiti tinklai ruošiasi susijungti.
© DELFI / Karolina Pansevič

Anot Lietuvos pirkėjų, pigiausia apsipirkti yra prekybos tinkle „Lidl“, rodo tyrimų bendrovės „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi apklausa.

Apie jos rezultatus rašoma trečiadienį išplatintame pranešime žiniasklaidai.

Balandžio pradžioje „Vilmorus“ Lietuvoje atlikus tyrimą, net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima „Lidl“ prekybos tinkle.

Antroje vietoje – prekybos tinklas „Norfa“ (29,6 proc.), trečioje – „Maxima“ (25,6 proc.), ketvirtoje – „Iki“ (4,5 proc.), penktoje – „Rimi“ (0,9 proc.).

„Džiaugiamės, kad tokia didelė gyventojų dalis žino, jog prekybos tinklas „Lidl“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuolat plečiame parduotuvių tinklą Lietuvoje tam, kad kuo daugiau Lietuvos pirkėjų galėtų asmeniškai įsitikinti mūsų patrauklumu“, – teigia Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

„Vilmorus“ bendrovės atstovai pastebi, kad „Lidl“ kaip pigiausią prekybos tinklą dažniau mini jaunesni respondentai – net 47 proc. 18–39 m. amžiaus grupės apklaustųjų.

„Lidl“ dažniau nurodė ir aukštąjį išsilavinimą turintys gyventojai. Tarp jų net 44 proc. respondentų teigė, kad „Lidl“ siūlo mažiausias kainas Lietuvoje. Jiems pritarė ir kas antra (52,1 proc.) namų šeimininkė.

Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą „Vilmorus“ atliko šių metų balandžio 1–9 d. Tyrimo metu apklaustas 1 001 respondentas miestuose ir kaimuose visoje Lietuvoje.

Beje, kaip jau skelbta, praėjusią savaitę „Maxima“ pasitelkti nepriklausomi kainų rinkėjai pradėjo tikrinti kainas ir didžiuosiuose Lenkijos prekybos tinkluose „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ ir „Kaufland“.

Pirmosios prekės ypač mažomis kainomis „Maxima“ lentynose pasirodė praėjusį penktadienį, dar daugiau prekių pirkėjai galės rasti po Velykų. Kasdienių prekių sąrašą už lenkiškai mažas kainas „Maxima“ papildys naujomis kiekvieną savaitę.

Prekės, kurių kainos lyginamos Lenkijos prekybos tinkluose, „Maxima“ parduotuvėse bus žymimos specialia reklamine medžiaga „Patikrina Lenkijoje. Mažos kainos garantija“.

Vasarį pradėta rinkodaros kampanija „Mažos kainos garantija“ yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis.

Kiek anksčiau buvo paskelbta, kad „Rimi Lietuva“ savininkai Lietuvoje ketina įsigyti prekybos tinklą „Iki“. Šiuo metu laukiama institucijų leidimo įgyvendinti sandorį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Mano eurai

Vokietijos finansų ministras: euras išgyvens rinkimus Prancūzijoje (8)

Vokietijos finansų ministras Wolfgangas Schaueble ragina nesijaudinti dėl prezidento rinkimų Prancūzijoje ir mano, kad euras juos išgyvens ramiai, rašo CNBC.

To, ką patyrė Vilniaus restorane, nematė net filme: suplėšė pinigus ir metė į veidą atnaujinta 20:09 (390)

Į DELFI kreipėsi skaitytoja Rūta, papasakojusi apie netikėtą vakaro baigtį Vilniaus restorano. „To nesu mačiusi net filmuose“, – prisipažino ji ir laiške papasakojo, kaip maitinimo įstaigos savininkas suplėšė jos vyro paduotus 50 eurų. Restorano „La cocine de Jose“ savininkas prisipažįsta – iš tiesų taip pasielgė, nes neištvėrė nemalonių komentarų, kurių, jo manymu, sulaukė, nes yra užsienietis.

Apklausa: kur galima apsipirkti pigiausiai (136)

Jei tikėtume visuomenės apklausa, didžiausia dalis lietuvių pigiausiai apsipirkti eina į „Lidlą“ ir „Norfą“. Galbūt neatsitiktinai „Maxima“ pradėjo taikyti mažiausios kainos reklamos kampaniją, o kiti tinklai ruošiasi susijungti.

Lietuviai internetu dažniausiai perka drabužius, išleidžia mažiau nei europiečiai (7)

Lietuvos gyventojai vis labiau įpranta pirkti internete ir čia išleidžia vis daugiau pinigų. Tyrimai rodo, kad dažniausiai perkame drabužius, papuošalus ir aksesuarus.

Kurorto svečiai nustebo radę antrąją Velykų dieną uždarytus restoranus papildyta restorano komentaru (137)

Jeigu pirmąją šv. Velykų dieną dauguma lietuvių švenčia namie, tai antrąją jau tapo įprasta lankyti gimines ir draugus arba išsiruošti į netolimą kelionę. Druskininkų kurortas jau ne vienerius metus yra viena mėgiamiausių šalies didmiesčių gyventojų savaitgalio ar vienos dienos išvykų krypčių, tačiau antrąją Velykų dieną čia apsilankę poilsiautojai negali atsistebėti vietinio verslo nerangumu.