Apklausa: kur galima apsipirkti pigiausiai

 (140)
Jei tikėtume visuomenės apklausa, didžiausia dalis lietuvių pigiausiai apsipirkti eina į „Lidlą“ ir „Norfą“. Galbūt neatsitiktinai „Maxima“ pradėjo taikyti mažiausios kainos reklamos kampaniją, o kiti tinklai ruošiasi susijungti.
© DELFI / Karolina Pansevič

Anot Lietuvos pirkėjų, pigiausia apsipirkti yra prekybos tinkle „Lidl“, rodo tyrimų bendrovės „Vilmorus“ atlikta reprezentatyvi apklausa.

Apie jos rezultatus rašoma trečiadienį išplatintame pranešime žiniasklaidai.

Balandžio pradžioje „Vilmorus“ Lietuvoje atlikus tyrimą, net 37,6 proc. apklaustųjų nurodė, kad pigiausiai apsipirkti galima „Lidl“ prekybos tinkle.

Antroje vietoje – prekybos tinklas „Norfa“ (29,6 proc.), trečioje – „Maxima“ (25,6 proc.), ketvirtoje – „Iki“ (4,5 proc.), penktoje – „Rimi“ (0,9 proc.).

„Džiaugiamės, kad tokia didelė gyventojų dalis žino, jog prekybos tinklas „Lidl“ siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Nuolat plečiame parduotuvių tinklą Lietuvoje tam, kad kuo daugiau Lietuvos pirkėjų galėtų asmeniškai įsitikinti mūsų patrauklumu“, – teigia Agnė Gaižauskienė, bendrovės „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovė.

„Vilmorus“ bendrovės atstovai pastebi, kad „Lidl“ kaip pigiausią prekybos tinklą dažniau mini jaunesni respondentai – net 47 proc. 18–39 m. amžiaus grupės apklaustųjų.

„Lidl“ dažniau nurodė ir aukštąjį išsilavinimą turintys gyventojai. Tarp jų net 44 proc. respondentų teigė, kad „Lidl“ siūlo mažiausias kainas Lietuvoje. Jiems pritarė ir kas antra (52,1 proc.) namų šeimininkė.

Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą „Vilmorus“ atliko šių metų balandžio 1–9 d. Tyrimo metu apklaustas 1 001 respondentas miestuose ir kaimuose visoje Lietuvoje.

Beje, kaip jau skelbta, praėjusią savaitę „Maxima“ pasitelkti nepriklausomi kainų rinkėjai pradėjo tikrinti kainas ir didžiuosiuose Lenkijos prekybos tinkluose „Biedronka“, „Tesco“, „Lidl“ ir „Kaufland“.

Pirmosios prekės ypač mažomis kainomis „Maxima“ lentynose pasirodė praėjusį penktadienį, dar daugiau prekių pirkėjai galės rasti po Velykų. Kasdienių prekių sąrašą už lenkiškai mažas kainas „Maxima“ papildys naujomis kiekvieną savaitę.

Prekės, kurių kainos lyginamos Lenkijos prekybos tinkluose, „Maxima“ parduotuvėse bus žymimos specialia reklamine medžiaga „Patikrina Lenkijoje. Mažos kainos garantija“.

Vasarį pradėta rinkodaros kampanija „Mažos kainos garantija“ yra peržiūrimos „Maxima LT“ strategijos dalis.

Kiek anksčiau buvo paskelbta, kad „Rimi Lietuva“ savininkai Lietuvoje ketina įsigyti prekybos tinklą „Iki“. Šiuo metu laukiama institucijų leidimo įgyvendinti sandorį.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Mano eurai

Kodų kortelės jau keliauja į stalčius (7)

Swedbank“ duomenys rodo, kad vis daugiau žmonių prie interneto bankininkystės jungiasi naudodamiesi nemokama el. parašo programėle „Smart-ID“, rašoma banko pranešime spaudai.

Lojaliems klientams – didesnės sąskaitos (139)

Didžiajai daliai panevėžiečių interneto ir televizijos paslaugas tiekianti bendrovė „Cgates“ užsitraukė savo klientų rūstybę.

Darbuotojų trūkumas ir kylantys atlyginimai paveiks kainas (89)

Auganti šalies ekonomika lėmė, kad vis daugiau įmonių susiduria su darbuotojų trūkumu, rašoma pranešime spaudai.

Pinigų istorija: kodėl atsirado pinigai ir ką tai lėmė? (15)

Kartais į rankas patenka toks senas ir nutrintas banknotas, kad atrodo, jam šimtas metų.

Dėl klimato kaitos kava gali pasidaryti mažiau skani ir pabrangti (17)

Dėl klimato kaitos mažėjant kavamedžiams auginti tinkamos žemės plotui, kavos mėgėjams gali tekti pratintis prie prastesnio skonio, tačiau brangesnės kavos, teigia Londono karališkųjų botanikos sodų „Kew Gardens“ mokslininkai.