CBS News“ praneša apie kelias technikas, kurias naudoja įvairaus pobūdžio pardavėjai, pradedant restoranais ir baigiant nekilnojamojo turto agentais. Šios gudrybės skatina vartotoją išleisti daugiau pinigų, negu jis iš pradžių planavo, rašo aol.com.

Štai kelios iš jų:

Jei matote, kad prekės kaina baigiasi skaičiais 9,99 ar 95, pardavėjas jus bando įtraukti į pirmojo metodo pinkles.

Jis vadinamas „patraukliąja kainodara“ ir ekspertai sako, kad prekių įkainojimas šiuo būdu padeda padidinti pardavimus. Esmė ta, kad pirkėjas kainas mato nuo kairės į dešinę ir sprendimui pirkti didžiausią įtaką padaro pirmieji kainos skaičiai.

Palikdamas kainoje 99 centus, pardavėjas nuo pirmojo kainos skaičiaus gali numesti vieną dolerį ar eurą. Taigi prekės kaina tampa patrauklesnė, tačiau tikroji jos vertė praktiškai nenukenčia.

Kai lankotės restorane

Valgiaraštyje galite išvysti, kad patiekalai yra įvertinti kainomis be centų (pavyzdžiui, 10 Eur, vietoj 10,00 Eur). Tokį kainų formatą mėgsta aukštesnės klasės restoranai, siunčiantys žinią, kad tai yra prabangi vieta ir kad klientams nedera smulkintis dėl centų.

JAV restoranai taip pat mėgsta dolerio simbolį rašyti kainos priekyje arba visai jo nenurodyti: šis metodas taip pat skatina išlaidavimą. Vartotojų ekspertai sako, kad tai priverčia pirkėją užmiršti, kad jis atsiskaito pinigais, taigi jie išleidžiami kur kas nerūpestingiau.

Didmeniniai pasiūlymai

Prekybos centruose ir maisto prekių parduotuvėse galima pastebėti dar vieną metodą: didmeninį sandorį, kuris už standartinę kainą siūlo įsigyti iš karto kelis tos pačios prekės vienetus (pvz., dešimt vienetų už 10 dolerių). Pasirinkęs tokį variantą, pirkėjas irgi išleidžia daugiau pinigų. Tačiau jam vertėtų nepamiršti, kad jis vis dar gali sutaupyti, pirkdamas tiesiog vieną prekės vienetą.

Pirk vieną, o antrą gauk nemokamai

Prekybininkai žino, kad žodis „nemokamai“ daro stebuklus. Taigi jie siūlo sandorius „pirk vieną, o antrą gauk nemokamai“, priversdami mus įsigyti daiktą, kurio mes, galbūt, paprastai nepirktume. Nemokamas pristatymas, reikalaujantis pirkti prekių už tam tikrą sumą, taip pat išvilioja iš mūsų daugiau pinigų.

Nesudėtingos kainos

Nesudėtingos kainos, ypač tiems produktams, kurie pasmerkti ateityje nupigti, leidžia pirkėjui greitai palyginti, kiek jis sutaupo. Juk pasiskaičiuoti nuolaidą kur kas lengviau, kai daiktas buvo įvertintas 50 eurų, o dabar kainuoja 35 eurus, negu tuo atveju, jei jis kainavo 49,97 euro, o dabar išparduodamas už 34,97 euro.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)