„Vanduo – kasdienis mūsų pagalbininkas. Nepamiršk už jį susimokėti“, - toks tekstas sveikina vilniečius, keliaujančius savivaldybės viešuoju transportu. Reklama apmokėta vienintelio sostinės vandens tiekėjo, savivaldybės valdomos bendrovės „Vilniaus vandenys“ lėšomis.
© DELFI / Tomas Vinickas

Dantų šepetėlis po čiaupu, mergaitė, laistanti veją, po dušu besimaudanti daili blondinė – tokie vaizdai pirmiausiai pasiekia viešojo transporto keleivius. Ir po to – „nepamiršk susimokėti“. „Vilniaus vandenų“ vadovybė deklaruoja taip siekianti „neįkyriai pasakyti“, kad sąskaitas apmokėti privalu. Tačiau rinkodaros specialistas Linas Šimonis teigia, jog už tokį reklamos sprendimą idėjos autorių turbūt išmestų iš darbo.

Taikosi ne tik į skolininkus

„Vilniaus vandenų“ generalinis direktorius Valentinas Miltienis DELFI prisipažino buvęs šios reklaminės idėjos autoriumi. Esą taip nutarta švelniai paraginti vilniečius, kad jie nepamirštų sąskaitų už vandenį.

„Priminti, kad susimokėtų už vandenį, manau, kaip ir sveika. Galiu sau prisiimti autorystę. Visą laiką buvo noras neįkyriai žmonėms pasakyti, kad vis tiek reikia susimokėti. Televizijai pajungti neturime pinigų, tai pigiausias variantas šiai dienai. O žmonių pasiekiamumas nemažas – tokia ir mintis“, - DELFI sakė V. Miltienis.

Anot jo, „Vilniaus vandenys“ disponuoja gana nedideliu reklaminiu biudžetu.

„Iš viso metams yra daugiau kaip 100 tūkst. Lt. Mes ne Žemės ūkio ministerija, kur milijonai. Visiems metams turime tik tokį biudžetą. Bandome minimaliomis jėgomis maksimaliai išnaudoti“, - teigė V. Miltienis.

Pasak jo, reklamoms viešajame transporte numatytas maždaug penktadalis reklaminio biudžeto.

Paklaustas, kam jo vadovaujamai įmonei – monopolistui – apskritai reikalinga reklama, pašnekovas teigė, jog reklamuojama ne kompanija, o jos produktas.

„Mes einame ne dėl to, kad save reklamuoti. Mes už vandens kokybę. Kad žmonės gertų vandenį iš čiaupo, o ne iš butelių. Antras dalykas – susimokėjimo klausimas, kuris irgi aktualus“, - aiškino V. Miltienis.

Anot jo, skolininkų „visada yra“, o tarp tų, kuriems reikia priminti sąskaitas už vandenį, yra ir valstybinių įstaigų.

L.Šimonis: geriausia „reklama“ – antstolis

Rinkodaros specialistas L. Šimonis DELFI teigė abejojantis, ar reklama viešajame transporte pagausins vilniečių, nepamirštančių susimokėti už vandenį, gretas.

„Efektyviausia marketingo strategija – atiduoti antstoliams. Ten labai greitai atiduoda ir ten nejuokaujama. Problema būtų labai greitai išspręsta. Man čia labiau panašu į norą kažkam išsiplauti pinigus per tokias taip vadinamas reklamas. Aš to net reklama nepavadinčiau“, - kalbėjo L. Šimonis.

Anot jo, vargiai tikėtina, kad investicija į reklamą viešajame transporte kada nors atsipirks.

„Tam tikrus momentus gal ir suprasčiau, - svarstė L. Šimonis, pažymėdamas, jog galbūt būtų verta informuoti gyventojus apie vandens kokybę ar paraginti juos neteršti aplinkos plastikiniais buteliais. - Bet kad šitaip mažinti sąskaitų neapmokėjimą. Žymiai pigiau ir efektyviau „reklamuotis“ – atiduoti skolininkus antstoliams. (...) Galbūt vienas žmogus ir nepamirš susimokėti. Bet jeigu atsiras daugiau negu penki žmonės, dėl šitų reklamų susimokėję, labai nustebsiu. Reikėtų paskaičiuoti, kas yra pigiau – paleisti šitą reklamą ar kokiems 50 žmonių tiekti nemokamai vandenį.“

Idėjos autoriui V. Miltieniui pašnekovas negailėjo kritikos. Esą tai parodo „Vilniaus vandenų“ vadovo „ribotą mąstymą“.

„Tai yra jo asmeninės bėdos. Jeigu būčiau valdybos narys, matyt, dėl to manęs į „Vilniaus vandenų“ valdybą ir nerinks, labai rimtai iškelčiau klausimą dėl generalinio direktoriaus atsakomybės už tokius pinigų taškymus“, - reziumavo L. Šimonis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

S. Skvernelis dėl Baltijos šalių SGD susitarimo toliau laukia Latvijos sprendimo (9)

Latvijos ministrų kabinetui nepriėmus sprendimo, ar pritars Baltijos šalių susitarimui dėl...

„Litesko“ siūlys grąžinti Alytui šilumos ūkį, reikalaus 9 mln. eurų kompensacijos (2)

Besitęsiant ginčui teisme dėl išankstinio Alytaus šilumos ūkio grąžinimo miestui, Prancūzijos...

Astravo AE antrojo reaktoriaus korpuso sulauks rugsėjį (2)

Astravo atominės elektrinės (AE) antrojo reaktoriaus korpusas į jėgainės statybos aikštelę...

Teismas atmetė „Vilniaus energijos“ skundą dėl kainų kėlimo (1)

Iš sostinės šilumos ūkio pasitraukusiai „Vilniaus energijai“ teisme nepavyko panaikinti Kainų...

Ž. Vaičiūnas: pigesnių JAV dujų efektą vartotojai pajus kitąmet papildyta S. Skvernelio komentaru (59)

Lietuvą pirmadienį pasiekus pirmajam suskystintų gamtinių dujų ( SGD ) kroviniui iš JAV ,...

Top naujienos

A. Čekuolio receptas ilgam ir energingam gyvenimui (49)

Palikęs televiziją, žurnalistas, rašytojas Algimantas Čekuolis toliau rašo knygas ir beria...

Ekonomikos žvaigždė: rusų oligarchai į užsienį išvežė pusę šalies turto (52)

Turtingi rusai ofšoruose laiko tiek pat turto, kiek visi Rusijos gyventojai turi šalies viduje kartu...

T. Janonis. „Valstiečiai“, apsidairykite, kas vyksta jums už nugaros (49)

Valdantiesiems šokinėjant iš laimės, kad pavyko pradėti urėdijų reformą, urėdai laiko...

Artėjančio rudens prognozė: šalnos ir šalčiai – dar rugsėjį (84)

Rugsėjį jau galime sulaukti šalnų ir šalčių, tiesa, bent sniego tikimybė, laimei, išlieka...

Ketvirtadalis balsavusiųjų už „Brexit“ mano, kad buvo apmauti (1)

Naujausia apklausa atskleidė, kad jei referendumas dėl „Brexit“ vyktų dabar – Jungtinė...

Gyvai / Po sproginėjančių baterijų skandalo grįžta „Samsung Note“ gyvai nuo 18 val. (19)

Trečiadienio vakarą JAV, Niujorke, pristatomas naujausias „Samsung“ telefonas, tai...

Greitai paruošiama vakarienė: kepame žuvį (1)

Kai pietų ar vakarienės norisi čia ir dabar, puikiausia išeitis – greitai paruošiama...

Uždaromas ir „Swedbank“ skyrius Vilniaus centre (22)

Sostinės Gedimino prospekte ilgus metus veikęs vieno iš didžiausių šalies komercinių bankų...

„Iš viršaus“: kas laimėjo „Cavaliers“ ir „Celtics“ mainuose?

Pastarąją naktį įvykę Klivlando „Cavaliers“ ir Bostono „Celtics“ mainai iššaukė...

Kosmetologė patarė, kokia turėtų būti ideali kasdienė odos priežiūra (8)

Trečiadienio popietę DELFI TV Gyvai konferencijoje viešėjusi „ Sothys “ partnerė...