„Teismas atmetė mūsų skundą ir mes skųsime šį sprendimą“, - sakė „Vilniaus energijos“ atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas.

Teismo sprendimas yra palankus Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, kuri siekė įrodyti, kad tokie bendrovės pranešimai paveikė vartotojų ekonominį elgesį, nes jie pamatę įsiskolinimą, patyrė stresą.

N. Mikalajūnas sako, jog šis teismas sprendimas prasilenkia su ankstesniais teismų sprendimais. Anot jo, dėl to paties vartotojų informavimo Energetikos inspekcija buvo skyrusi baudą „Vilniaus energijos“ Teisės departamento vadovui, tačiau per teismus ši nuobauda buvo panaikinta.

Be to, jis sako, jog dėl šio atvejo Generalinė prokuratūra atsisakė pradėti tyrimą, o Konkurencijos taryba ir valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija pateikė bendrovei palankių išaiškinimų.

Skelbta, jog pernai lapkritį iš „Vilniaus energijos” gyventojai gavo sąskaitas, kuriose yra eilutė „Skola už kurą“. Gyventojai pamanė, kad jie turi nepadengtų skolų „Vilniaus energijai”, nors iš tiesų šis įrašas nurodo, kiek bendrovė turi nepadengtų kuro sąnaudų už ankstesnį laikotarpį ir kokią dalį šios sąnaudos sudaro galiojančioje šilumos kainoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)