„Tas incidentas parodo, kad objektas, terminalas, yra praktiškai nesaugomas. Už Būtingės terminalo apsaugą (...) atsakinga „Orlen Lietuva“. Dar daugiau – ji yra atsakinga už terminalo akvatorijos apsaugą. Aš manau, kad (bendrovė – ELTA) turėtų, rimtai įvertinti taikomas saugumo priemones“, – ketvirtadienį „Žinių radijui“ sakė T. Žilinskas.

Ministras siūlo bendrovei „Orlen Lietuva“, galvojant apie šio objekto apsaugą, pasitelkti suskystintųjų dujų terminalo pavyzdį.

“(Jį – ELTA) saugo Viešojo saugumo tarnyba, mes gražiai bendradarbiaujame su „Klaipėdos nafta“, aiškiai sudėliota schema, kas už ką atsakingas, kas ką daro, vos ne kasmet vykdome mokymus, pratybas pasirengti galimai teroro grėsmei, kažkokiam sabotažui, visiems atvejams. Manau, kad ir „Orlen Lietuva“ galėtų įvertinti gerąją praktiką ir pasakyti, ar jie toliau gali saugoti šitą objektą, ar ne“, – sakė T. Žilinskas.

Ministras siūlo bendrovei susitikti ir aptarti galimus problemų sprendimo būdus.

„Siūlau susėsti visiems už bendro stalo ir pažiūrėti, kur yra spragos. Jeigu reikia, aš irgi esu pasiruošęs nuvykti ir susitikti su įmonės vadovybe ir išsiaiškinti, kuo mes galime būti naudingi, kaip valstybė. (...) Pati įmonė turi parodyti susidomėjimą“, – sakė T. Žilinskas.

Incidentas Būtingėje įvyko šeštadienio naktį, kai iš Latvijos įplaukusi nedidelė vokiečio, kuriam buvo nustatytas 1,5 promilės girtumas, jachta atsitrenkė į tanklaivį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)