„Patikrinau savo elektroninę bankininkystę ir pamačiau labai netikėtą dalyką - man buvo nurašyta įmoka, kuria turėjau sumokėti vasario mėnesį.Jokių prašymų dėl įmokų nurašymo nerašiau, todėl visiškai nesuprantu, kodėl taip atsitiko. Reiškia, jie daro ką nori net neatkreipdami dėmesį į pretenzijas“, - piktinasi Marija, pernai iš „Snoro“ pasiskolinusi 30 tūkst. litų, iš kurių spėjo išgryninti 2 tūkst. litų.

„Buvome nuėję į banko filialą, ir mums pasakė, kad pagal grafiką vykdomi nuskaitymai, nors mes tokio prašymo nerašėme. Banko padalinyje mums darbuotojos sako, jog dirba iki balandžio mėnesio ir jos nieko negali pasakyti – informacijos visiškas nulis. Kol kas laukiame, žiūrėsime, ką jie darys kovo mėnesį“, - apgailestauja Aušra, atsidūrusi analogiškoje situacijoje ir pateikusi bankui pretenziją.

pasiskolintų 50 tūkst. litų jai pavyko gauti tik 4 tūkst. litų.

„Snoro“ duomenimis, gyventojų, kurių sąskaitose buvo daugiau nei 5 tūkst. litų ir kuriems nepritaikyti automatiniai įskaitymai yra apie 1 tūkst., tačiau daugiau kaip 750 klientų sutiko su įskaitymo procedūra, likę atvejai – sudėtingesni.

„Išnagrinėti visi atvejai, o konkretūs sprendimai ir įskaitymo procedūra iš šių 200 klientų pritaikyta apie dešimtadaliui. Tais atvejais, kuomet kliento turimų lėšų visiškai pakako arba jie įnešė trūkstamą sumą, šios lėšos jau buvo įskaitytos turimiems įsipareigojimams padengti. Su likusiais klientais bendraujama asmeniškai“, - dėsto „Snoro“ atstovas spaudai Tomas Vaišvila.

Pasak jo, konkretaus termino iki kada turi būti išspręsti ginčai su pretenzijas pateikusiais klientais, nėra.

„Šiuo metu pakartotinai nagrinėjami klientų prašymai ir, jei klientas pageidauja pilnai padengti įsiskolinimą bankui, su juo yra susisiekiama ir siūloma tolimesnė paskolos sudengimo eiga arba kiti variantai“, - sako jis.

Tačiau banko skaitytojos sako iki šiol nesulaukusios iš banko jokių pasiūlymų – Marija gavo raštą, kad jos pretenzija gauta, o Aušra – atsakymą, kad į jos prašymą bankas negali atsižvelgti, nenurodant apie kokį prašymą kalbama, nes moteris jų yra pateikusi du.

Palūkanas skaičiuoja

„Snoro padalinyje man siūlė užpildyti prašymą, kad sutinku jog man nusirašytų įmokas pagal grafiką iš tos sumos, kuri liko sąskaitoje, t. y. 3 metus turėsiu laukti kol viskas nusirašys, o ir primokėti nemažai reikės, nes bus įskaitytos visos palūkanos už 3 metus, t.y. apie 6 tūkst. litų. Žodžiu, paskolos negavau, o palūkanas privalau mokėti - nesąmonė, - rašo Marija. - Parašiau pretenziją, kur buvo išdėstyta visų įvykių eiga. Išsiunčiau registruotu paštu ir gavau pranešimą, kad mano pretenzija buvo gauta vasario 14 d. Iki šiol jokio atsakymo negavau.“

Pasak jos, „Snoras“ palūkanas ir delspinigius skaičiuoja jau nuo vasario15 d.

„Nesiruošiu nieko mokėti už tai, ko negavau. Dabar dėl viso to negaliu paimti kitos paskolos savo reikmėms, turiu laukti 3 metus, o juk gyventi turiu dabar. Ką daryti ir kur kreiptis net neįsivaizduoju, niekam neįdomi yra ši situacija“, - teigia ji.

Skelbta, kad sausio pabaigoje banko „Snoras“ bankroto administratorius Neilas Cooperis apsisprendė paskolas turintiems banko klientams automatiškai užskaityti sumas iki 5 tūkst. litų sąskaitose. Kitais atvejais bankas ragino klientus kreiptis į administratorių ir apsispręsti, ar sąskaitose turėtas sumas įskaityti į paskolinius įsipareigojimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją