UAB „Vaiteksa” atstovas Vilhelmas Daugmaudis pirmąjį šoką dėl „Snoro“ „išdaigų“ patyrė praėjusį trečiadienį. Transportininkas vykdė finansinį pavedimą ir nė neįtarė, kad kažkas su šiuo banku ne taip. „Tik paskui pastebėjau, kad pinigai iš sąskaitos nuskaičiuoti, tačiau paaiškėjo, kad gavėjų nepasiekė. Tik šį pirmadienį, lapkričio 21 d., pinigai grįžo mums į sąskaitą“, - dėsto V. Daugmaudis.

Vyriškis tikisi, kad pinigus, esančius „Snoro“ banke, jau greitai pavyks susigrąžinti ir patikslina – kad dabar įmonė jau turi dvi sąskaitas.

Nors ir esant nepalankiai situacijai, vis dėlto atsiranda gudraujančių. Kalbinti vežėjai jau kalba apie tai, kad atsiranda vis daugiau tokių, kurie bando dangstytis „Snoro“ krize, siekdami gauti kuo didesnį mokėjimo atidėjimo terminą.

UAB „Meritus kelias“ direktorės pavaduotojas Mantas Urbas sako jau ne pirmą kartą girdintis, kaip klientai meluoja – neva jų sąskaita „Snore“ ir dėl to negali sumokėti. „Prašo palaukti savaitę, kol paaiškės, kokia situacija. Patikrinę ankstesnius mokėjimus matome, kad pavedimai daryti ne iš „Snoro“ banko, tačiau dabar jau teigia, kad jų bankas „Snoras“, - nesąžiningus atvejus vardija M. Urbas.

Pasak specialisto, prieš sudarant sutartis, reiktų patikrinti, koks kreditoriaus bankas, jei paaiškėja, kad „Snoras“, reiktų paprašyti įrodymų. Tik įsitikinus, kad klientas sugebės vykdyti įsipareigojimus, patartina pradėti bendradarbiauti. „Žinoma, jei tai klientas, su kuriuo dirbama ilgą laiką, galima būti kiek lankstesniam“, - priduria M. Urbas.

Aivaras Skarbalis, UAB „Roada“ atstovas, taip pat jau turėjo nemalonių pokalbių su klientu dėl mokėjimo atlikimo. „Tik pagrasinus skolos išieškojimu, pavyko susitarti – pinigai pasiekė mūsų sąskaitą, nors prieš tai buvo bandoma įtikinti, kad sumokėti negali dėl finansinės situacijos „Snore“, - kalba A. Skarbalis.

UAB „Asketas“ vadovas Dainius Kačiušis iš Raseinių sako, kad panašios problemos dar labiau „paaštrėja“ esant nepalankiai ekonominei situacijai. „Esant krizei, dauguma vežėjų yra priversti rizikuoti – dirbti ne tik su tais, kuriuos jau gerai pažįsta. Aš stengiuosi dirbti su nuolatiniais klientais. Nesivaikau keliais eurais aukštesnės kainos. Geriau stabilumas, o ne problemos, kai tenka dangstytis nebūtais dalykais. Išties, dabar vežėjams nelengva: Europoje krovinių srautai pastarąsias keletą savaičių drastiškai sumažėję“, - dėsto D. Kačiušis.