Dalyvių gausa, ko gero, pritrenktų visko mačiusius renginių organizatorius. Tribūnos buvo sausakimšos, ovacijos griaudėjo tarsi kokiame Anglijos futbolo stadione, o renginio vedėjai nenuilsdami vardino lenktynių favoritų išlaidas savo automobiliams bei skaičiavo arklio galių „kaimenes“.

Reikia pripažinti renginys buvo organizuotas profesionaliai, ypač struktūros – parkas, sanitarija ir t.t. Tuo tarpu techninė komisija elgėsi tarsi jų misija būtų trukdyti lenktynes ir komplikuoti varžybinę tvarką.

Prieš varžybas visi be išimties automobiliai buvo pasverti, tad atvykę į parką daugelis latvių išsiėmė salonus ir atvirai išdėstė savo turtą tiesiog pievelėje, varžybų metu tarp važiavimų buvo sveriami išimtinai svečių automobiliai. Turnyrinė lentelė buvo keičiama taip, kad vietiniai favoritai nepapultų į porą su svečiais iki pat ketvirtfinalių.

Bet tai nesutrukdė lietuviams nugalėti beveik visose įmanomose klasėse. Lenktynėse iš aštuoniasdešimties dalyvių važiavo vos penki lietuvių ir keletas estų automobilių.

Lietuvos čempionas Vitalijus Ogživaila su savo „Audi 90“, pavadinimu „standartas“, užklijavo priešpaskutinę pavadinimo raidę ir laikinai persikrikštijo į latvišką “standarts”.

Lietuviai jau kvalifikacijoje be gailesčio „žudė“ išpuoselėtus, apynaujus latvių automobilius ir dar prieš finalą tapo aišku, kad latvių favoritai turi ne tokius jau didelius šansus laimėti.

„Pro-driver“ Latvijoje tituluojamas Ilmars Zausajevs su didelio biudžeto karbonine „Audi S2“ dar prieš finalą ėmė skųsis kuro sistemos gedimais, ir aiškinti, jog jo automobilis labiau pritaikytas 402 metrų ilgio trasoms…

Lenktynių kulminacija buvo to paties Ilmaro pusfinalio važiavimas su Giedriaus Jurevičiaus senutėle „Audi 80“, varoma bioetanoliu. Ilmars nesugebėjo gerai startuoti, ir atsilikęs, vijosi Giedrių iki pat finišo linijos, tačiau pralaimėjo ir pasitraukė iš kovos. Giedrius ir Vitalijus važiavo klasės finale neskubėdami, lydimi žiūrovų švilpimo, ir Vitalijus draugiškai praleido bendraklubį į priekį.

Galingiausioje, virš 5 litrų automobilių, klasėje vilniečių tandemui pasipriešinti tesugebėjo estų superautomobilis „Dodge Viper“ su turbinine 8 litrų „jėgaine“. Tačiau ir šį kartą lietuviškas duetas iškopė į finalą, kur jau rimtoje kovoje nugalėjo Vitalijus. Abi „Audi“ atstovauja klubui „AGR motorsport Gralis“.

Negalima nepaminėti ir trečiosios vietos klasėje iki 3 litrų prizininko – Andriaus Antanaičio iš Krekenavos, važiuojančio lietuvių publikos mėgstamu „Fiat Uno diesel“. Jis dvikovoje susitiko su ketvirtu lietuviu Ovidijum Tyleniu, „Scirroco“ klubo lyderiu ir nugalėjęs, liko trečias savo klasėje.

Patys latviai, komentuodami vaizdo klipą kuriame Ilmars pralaimi Giedriui – rašo: „vot on – moment istiny“. Reikia pripažinti, 2008-ųjų Drag, sezono pradžia buvo kaip niekada įkvepianti. 80 dalyvių lenktynėse, penki lietuvių automobiliai ir penkios iškovotos taurės – puikus rezultatas!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją