Drag lenktynės Latvijoje
© DELFI
Dalyvių gausa, ko gero, pritrenktų visko mačiusius renginių organizatorius. Tribūnos buvo sausakimšos, ovacijos griaudėjo tarsi kokiame Anglijos futbolo stadione, o renginio vedėjai nenuilsdami vardino lenktynių favoritų išlaidas savo automobiliams bei skaičiavo arklio galių „kaimenes“.

Reikia pripažinti renginys buvo organizuotas profesionaliai, ypač struktūros – parkas, sanitarija ir t.t. Tuo tarpu techninė komisija elgėsi tarsi jų misija būtų trukdyti lenktynes ir komplikuoti varžybinę tvarką.

Prieš varžybas visi be išimties automobiliai buvo pasverti, tad atvykę į parką daugelis latvių išsiėmė salonus ir atvirai išdėstė savo turtą tiesiog pievelėje, varžybų metu tarp važiavimų buvo sveriami išimtinai svečių automobiliai. Turnyrinė lentelė buvo keičiama taip, kad vietiniai favoritai nepapultų į porą su svečiais iki pat ketvirtfinalių.

Bet tai nesutrukdė lietuviams nugalėti beveik visose įmanomose klasėse. Lenktynėse iš aštuoniasdešimties dalyvių važiavo vos penki lietuvių ir keletas estų automobilių.

Lietuvos čempionas Vitalijus Ogživaila su savo „Audi 90“, pavadinimu „standartas“, užklijavo priešpaskutinę pavadinimo raidę ir laikinai persikrikštijo į latvišką “standarts”.

Lietuviai jau kvalifikacijoje be gailesčio „žudė“ išpuoselėtus, apynaujus latvių automobilius ir dar prieš finalą tapo aišku, kad latvių favoritai turi ne tokius jau didelius šansus laimėti.

„Pro-driver“ Latvijoje tituluojamas Ilmars Zausajevs su didelio biudžeto karbonine „Audi S2“ dar prieš finalą ėmė skųsis kuro sistemos gedimais, ir aiškinti, jog jo automobilis labiau pritaikytas 402 metrų ilgio trasoms…

Lenktynių kulminacija buvo to paties Ilmaro pusfinalio važiavimas su Giedriaus Jurevičiaus senutėle „Audi 80“, varoma bioetanoliu. Ilmars nesugebėjo gerai startuoti, ir atsilikęs, vijosi Giedrių iki pat finišo linijos, tačiau pralaimėjo ir pasitraukė iš kovos. Giedrius ir Vitalijus važiavo klasės finale neskubėdami, lydimi žiūrovų švilpimo, ir Vitalijus draugiškai praleido bendraklubį į priekį.

Galingiausioje, virš 5 litrų automobilių, klasėje vilniečių tandemui pasipriešinti tesugebėjo estų superautomobilis „Dodge Viper“ su turbinine 8 litrų „jėgaine“. Tačiau ir šį kartą lietuviškas duetas iškopė į finalą, kur jau rimtoje kovoje nugalėjo Vitalijus. Abi „Audi“ atstovauja klubui „AGR motorsport Gralis“.

Negalima nepaminėti ir trečiosios vietos klasėje iki 3 litrų prizininko – Andriaus Antanaičio iš Krekenavos, važiuojančio lietuvių publikos mėgstamu „Fiat Uno diesel“. Jis dvikovoje susitiko su ketvirtu lietuviu Ovidijum Tyleniu, „Scirroco“ klubo lyderiu ir nugalėjęs, liko trečias savo klasėje.

Patys latviai, komentuodami vaizdo klipą kuriame Ilmars pralaimi Giedriui – rašo: „vot on – moment istiny“. Reikia pripažinti, 2008-ųjų Drag, sezono pradžia buvo kaip niekada įkvepianti. 80 dalyvių lenktynėse, penki lietuvių automobiliai ir penkios iškovotos taurės – puikus rezultatas!

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Pavalgęs A. Užkalnis sako, kad Nidą metas branginti, kol visai užbrangs (51)

Žinau, žinau, šiandien ne toks sekmadienis, kad galima būtų ramiai apie Nidą rašyti: nebėr tų...

Trečdalis menopauzės sulaukusių moterų turi šią „dovaną“: ginekologas paaiškino, kada reikia sunerimti (15)

Daugelis moterų net neįtaria, jog jų gimdoje vystosi miom a. O dažniausiai jas atlikti padeda...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (157)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Greitai uždirbti iš savo buto gali ne visi: ko labiausiai reikia? (2)

Lietuvoje, ypatingai didmiesčiuose ir kurortuose, populiarėja trumpalaikės nuomos verslas. Jį...

Sąmokslo teorijų karalienė: kas slypi už kalbų apie slapta pasaulį valdančius žmones (388)

Mito apie iliuminatus atsiradimo istorija atskleidžia, kaip šiandien gimsta melagingos žinios, o...

Skaitmeninės legendos: A. Sabonis ir Š. Marčiulionis žais tarp visų laikų NBA geriausiųjų? (4)

Vasarai artėjant prie pabaigos NBA vaizdo žaidimų kūrėjai atskleidžia vis daugiau paslapčių...

„Velomaratono“ dalyviai slysčiojo lietaus išpraustame Vilniuje, bet gerino pernykščius rezultatus (18)

Sekmadienį aštuntą kartą startavo masiškiausias šalyje dviračių sporto renginys...

Sugriuvus automobilių stovėjimo aikštelei, mašinos pakibo ore (17)

Nottinghamo centre, įgriuvus daugiaaukštei automobilių aikštelei, dalis joje stovėjusių mašinų...

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (143)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (44)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...