Darbą atnaujino „Snoro” internetinė bankininkystė

 (7)
Darbą atnaujino „Snoro” internetinė bankininkystė
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Bankrutuojančiam bankui „Snoras” atnaujinus internetinės bankininkystės sistemą, klientai ir kreditoriai jau gali pasitikrinti teismo patvirtintas bei nepatvirtintas kreditorinių reikalavimų sumas ir matyti informaciją apie kreditorinių reikalavimų pateikimą.

Teismo sprendimus dėl kreditorinių reikalavimų dabar jau galima pamatyti „Snoro” elektroninėje bankininkystėje. Ši informacija taip pat teikiama telefoninės bankininkystės paslaugai užsiregistravusiems klientams.

Kreditoriai dėl informacijos, susijusios su jų kreditoriniais reikalavimais, gali kreiptis į veikiančius „Snoro” padalinius arba susisiekti su klientų kontaktų centru, nurodo bankas.

www.DELFI.lt
Vardas
Komentavimo taisyklės ir atsakomybė