“Šiuo metu banko „Snoras“ elektroninės bankininkystės sistemoje jau yra atnaujinti 330 000 smulkiųjų skolininkų ir 12 000 įmonių, turinčių paskolų, įrašai. Nuo šiol klientai galės matyti esamus savo paskolų ir indėlių likučius bei vykdyti mokėjimus pagal turimus mokėjimų grafikus.“, - aiškino banko “Snoras” bankroto administratorius Neilas Cooperis.

Banko “Snoras” bankroto administratorius paskolų klientams, mokantiems paskolų mokėjimus, rekomenduoja laiku atlikti tinkamo dydžio įmokas, kaip yra numatyta sutartyse ir mokėjimų grafikuose. Kadangi bankrutavęs bankas prarado licenziją priimti indėlius, klientų įmokų permokos laikomos kreditu, todėl permokėtų pinigų atsiimti iki kito numatyto paskolos įmokos nebus įmanoma. Klientui sumokėjus didesnę sumą, nei reikia mokėti kaip eilinę paskolos įmoką, pagal paskolos grafiką, perteklinė suma bus įforminta kaip išankstinis mokėjimas už būsimą įmoką.

SEB banko sąskaitos duomenis galima rasti banko interneto svetainėje, sužinoti telefonu - Skambučių centre arba bet kuriame iš 17 -kos banko veikiančių padalinių.

“Snoro” skolininkai, norintys tvarkyti savo paskolas arba atlikti paskolų įmokas, gali rasti išsamesnės informacijos atnaujintoje “Snoro” interneto svetainėje adresu www.snoras.com, “Snoro” Skambučių centre arba filialuose.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją