Popsiaubas – taip savo idėją juokais vadina R. Kulvinskytė, viešųjų ryšių ir reklamos agentūros kūrybos vadovė. Moteris pasidžiaugė, kad šią jos iniciatyvą palaikė ir papildė visa „AdMajesty“ komanda.

Istorijos, kuriose realybės vos keli trupiniai, pagardintos siaubo filmų pakurstytais elementais. M. Petruškevičius čia konstatuoja nuotakos mirtį nuskendus gėlių gausoje, A. Jagelavičiūtė slepiasi drabužių spintoje, o A. Užkalnis ragauja vegetarų siaubą. Kūrybininkė Rimantė atvira – šioms istorijoms ją įkvėpė neseniai su vyru peržiūrėtas serialas „Hanibalas“.

Visos šios istorijos nugulė ant popieriaus ir tapo stilingais atvirukais, kurie skirti tikrai ne gimtadienio sveikinimui užrašyti. „Ilgiems mūsų draugų ir partnerių rudens vakarams. Na taip, ryt Helovinas, bet nedaug lietuvių jį švenčia, todėl prie šios progos neprisirišame“, – tikina kūrybininkė, paklausta, kokia šių ir juoką, ir šiurpą keliančių atvirukų paskirtis.

Rimantė Kulvinskytė

Išgirdusi, ar istorijų herojai žino, kad jie jose yra, R. Kulvinskytė purto galvą: „Ne, tebūnie jiems tai – siaubingai malonus siurprizas, – juokiasi moteris ir priduria nemananti, kad tai turėtų ką nors įžeisti. – Istorijų herojai – intelektualūs, išlavintą humoro jausmą turintys žmonės. Be to, nuolatos būdami visuomenės akiratyje jie užsiaugino tokią storą odą, kad atviruku jos neįpjausi, o ir intensijų tokių neturiu. Atvirkščiai, kiekvieną iš herojų labai gerbiu.“

Rimantė tikina, kad įgyvendinti idėją nebuvo labai paprasta, kaip gali pasirodyti. „Kažkada perskaičiau trumpiausią Ernesto Hemingway romaną, kuris skambėjo maždaug taip: „Parduodami. Vaikiški batukai. Niekada neavėti.“, ir darkart įsitikinau, kad sutalpinti visą istoriją į vos kelis sakinius nėra tik iššūkis, tai menas. To meno daug ir reklamoje“, – tikina R. Kulvinskytė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)