Anot R. Bžeskienės, jos vyrui nėra didelio skirtumo, iš kokio oro uosto skraidyti į verslo susitikimus. Tad šeima nusprendė darganotą pavasarį praleisti šiltuose kraštuose. Juo labiau, kad Lietuvoje orai šiais metais visai nedžiugino.
Reda ir Egmontas Bžeskai Tenerifėje
„Išvažiavome dėl dukrytės. Kad vaikas galėtų džiaugtis saule. Tenerifėje visą tą laiką tikrai nenuobodžiavome. Daug keliavome, apvažiavome salą ne po vieną ir ne po du kartus, važinėjome Serpantinais, aplankėme parkus, ugnikalnį. Yra ką ten pamatyti. Daug kas galvoja, jog ten tik du pliažai ir viena gatvė. Pietinė pakrantė, kur mes gyvenome, skirta turistams. Bet ten pilna kultūros centrų, vyksta parodos. Ten galima normaliai gyventi ir nesijauti izoliuotiems kaip negyvenamoje saloje, - pasakoja R. Bžeskienė. - Visur keliavome su vaiku. Mūsų dukra kosmopolitė, labai smalsi ir žingeidi. Jai viskas labai įdomu.“
Reda Bžeskienė su dukrele Tenerifėje

Anot moters, Kanarų salos gyventi šeimoms su vaikais yra nuostabi vieta.

„Visiems, auginantiems mažus vaikus, tikrai patarčiau ten važiuoti. Ten puikus oras, vietos pritaikytos važinėti su vaiku, puikus maistas, - džiaugėsi ramybės oazę atradusi šeima. - Gali kiekvieną dieną valgyti šviežias jūros gėrybes, kurios pas mus yra visiška egzotika. Skanauti vaisius, kuriuos jie augina eksportui. Kainos panašios, kaip ir Europos Sąjungoje.“
Reda ir Egmontas Bžeskai Tenerifėje

R. Bžeskienė tikino, jog svečiame krašte jie užsibuvo dėl prastų orų Lietuvoje.

„Grįžome vasaroti į Lietuvą, bet gimtinėje vasara visai nedžiugina: niūru, lyja. Tenerifėje pustrečio mėnesio nematėme lietaus. Tik žydrą dangų, saulę ir vandenyną, - su DELFI įspūdžiais dalinosi R. Bžeskienė. - Planuojame vasarą praleisti gimtinėje, o rudenį vėl ten važiuoti gyventi. Galbūt netgi peržiemoti.“

„Kad kur mes visi bebūtume – net ir pačiuose gražiausiuose kraštuose, gyventume pačiomis geriausiomis sąlygomis, turime nepamiršti, kur užaugome. Kur išmokome skaityti ir gyventi. Važiuoju dabar per Lietuvą su mašina. Lyja... Šaltoka. Bet kaip tai yra sava! Kaip gražu stebėti tokią žalumą, gandrų lizdus. Net oro kvapas savas! - papildo žmoną E. Bžeskas. - Viešint svetur, visada apima jausmas, kad kažką palikai, užmiršai. Dėl to nejauku, nes tai yra mūsų Tėvynė. Žinoma, pasaulis yra gražus. Daug įvairovių jame. Smagių, gražių, netikėtų. Keliaudamas žmogus plečia savo akiratį. Manau, kad viską reikia pažinti. O sukauptą patirtį perduoti savo vaikams ir Tėvynei. Gyvenkime patogiai, tačiau nepamirškime, iš kur esame!“