„Viskas prasidėjo 2015 metais, kai remiksavau Zedd kūrinį „Find You“. Dirbdamas kaip Jovani, skirtingai nuo „Radistų“ kūrybos, aš susirasdavau mėgstamiausias dainas ir perdarydavau jas savaip. Taip, kaip man patikdavo. Ir tą vasarą tiesiog gimė labai graži „Find You“ versija. Ilgai galvojau, kaip ją pristatyti klausytojams. Liepos mėnesį su žmona gavome savaitę laisvų dienų ir išvykome į Turkiją. Ten ir gimė idėja viską pačiam filmuoti telefonu ir medžiagą panaudoti „Find You“ remikso vaizdo klipui. Rezultatas viršijo lūkesčius, daina taip prigijo, jog iki šių dienų ją groju visur ir visa minia atmintinai žino žodžius. O „YouTube“ svetainėje peržiūrių skaičius viršija 7,5 milijono“, – džiaugėsi Jonas.

Zedd (Jovani remiksas) „Find You“:

„Po pirmo sėkmingo karto, visada pradedi galvoti apie tęsinį, – šyptelėjo su DELFI kalbėdamas J. Nainys-Jovani. – Radau naują dainą, kuri man buvo labai graži, perdariau ją į šokių versiją ir per Kalėdas įteikiau žmonai dovanų lėktuvo bilietus. Pasakiau, kad sausį vyksime į Tailandą ieškoti nuotykių.“

Tiesa, šįkart Jonas nusprendė kiek patobulinti idėją filmuoti savo ir žmonos kelionių įspūdžius – kartu su savimi pasiėmė operatorių, kuris viską filmavo su profesionalia kamera.

„Lėktuve susirašėme planą, scenarijų ir mūsų nuotykiai Tailande prasidėjo. Filmavimas mums tapo savotiškas žaidimas, iššūkis, kuris mums kaip porai davė nerealių potyrių ir jausmų, – pasakojo vis dar kelionės įspūdžiais gyvenantis Jonas. – Vietoje to, kad būtume gulėję per dienas ant gultų ir skaitę atskirai knygutes, mes kartu vykdėme nerealiausias misijas. Aš ir ji. Patikėkite, tiek juoko, jaudinimosi ir įsimintinų akimirkų nebuvome patyrę lig šiol.“

Jono ir Simonos Nainių atostogos

Įsiamžinimą vaizdo klipe Jonas prilygino santykių terapijai: „Viską darėme kartu: šokome, dainavome, susikabinę už rankų bėgome ilgiausiu paplūdimiu, Bangla gatvėje užkalbinėjome nepažįstamus praeivius ir juos kibinome. Kiekviena filmavimo diena mums suteikė peno grįžus namo kalbėtis ir prisiminti viską su šypsena“.

Radijo stotyje, televizijoje bei renginiuose dirbantis ir vis dar muzikinio kelio kaip didžėjus neapleidžiantis Jonas Nainys džiaugiasi, kad visur šalia jo gali būti ir žmona. Tiesa, ne tik būti, bet kartu ir įsitraukti į procesą. „Mums patiems, kaip šeimai, tai suteikia tokių emocijų, kurių per kasdienybę nebeturi“, – šyptelėjo pašnekovas.

Jonas atviras – nors jiedu dažnai tituluojama viena iš tobuliausių Lietuvos porų, jie – tokie, kaip ir visi – klysta, mokosi ir keičiasi. Tad šiuo vaizdo klipu Jonas ir Simona ir siekia parodyti, jog visoms poroms reikia nepamiršti svarbiausio – vienas kito.

„Visų pirma, mes norime parodyti paprastą ir nuoširdžią meilę. Kad nuo sunkios rutinos ir daugybę kartu praleistų metų – nepamirštum svarbiausio – savo šeimos. Nesvarbu, kad jūs jau dešimt ar penkioliką metų kartu, visada galite puoselėti santykius, – kalbėjo J. Nainys. – Žaisti kaip vaikai, juokauti, vykdyti užduotis ar tiesiog kartu kalbėtis. Mes jokiu būdu nesame ideali pora, patys mokomės, klystame ir keičiamės. Ir šis klipas tapo savotiška meilės išraiška vienas kitam. Visiems to linkime.“

Ir nors dar prieš pradėdami filmuoti vaizdo klipą jiedu turėjo tikslų planą, kaip kas turi atrodyti, įjungus kameros mygtuką viskas liedavosi taip, kaip tuo metu norėjosi.

„Aš myliu savo žmoną, tad bet koks veiksmas kurį mes ten darėme kilo iš širdies. Nors ant lapelio buvom susirašę lokacijas, emocijas, kurias norėtume perteikti, bet įjungus kameros mygtuką, mes tiesiog buvome kartu, vyras ir žmona. Simonos šmaikštumas ir drąsa privertė mane vėl ja iš naujo žavėtis. Ji atrodo visada tokia stebinanti ir savęs vis klausdavau: vau, čia tikrai mano žmona?“, – nusijuokė Jonas.

Jono ir Simonos Nainių atostogos

Tiek Jono, tiek Simos darbotvarkės įtemptos, tad pašnekovas neslepia, sunkiausia ne sugalvoti, kur vykti, o apskritai rasti laisvo laiko atostogoms.

„Renkamės atostogas pagal galimybes. Sunkiausia mums atrasti bet dešimt dienų išvykti iš Lietuvos. Šiemet galvojau apie Ameriką, ten aš buvęs keletą kartų, o Simona – ne. Tad norėjau ją labai ten nusivežti, bet akys užkliuvo ir už Azijos. Ten abu nesame buvę. Pasikonsultavę su draugais ir gavę rekomendacijų, nusprendėme šiemet keltis ten. Tailandas nereali vieta atostogoms. O žiemos metu juk, visada norisi saulės. Tad minus 30 iškeitėme, į plius 30“, – šypsojosi Jonas pasidalydamas naujausiu vaizdo klipu iš egzotiškojo Tailando.

The Veronicas – In My Blood (Jovani versija)

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.