Elementariais patarimais, kaip gi pagerinti klientų aptarnavimo kokybę, M. Mikutavičius pasidalijo socialiniame tinkle „Facebook“:

„Visiems padavėjams ir padavėjoms. Chebra, aš žinau, kad kiekviename darbe visi turim štampinių frazių. Ir visi jas naudojam. Na, bet visgi. Retorinį ir amžiną kaip tamsa klausimą „Ar patiko sriubytė“ dar galima pateikti tokiais būdais:

– Na? Ir kaip jums mūsų sriuba?
– Ką galėtumėt pasakyti apie mūsų visų giriamą sriubą?
– Tikiuosi sriuba jums pasirodė afigienna.
– Vieną kartą čia buvo užsukusi prezidentė ir labai gyrė sriubą. O kaip jums?
– Tik nesakykit, kad bloga sriuba. Mūsų virėjas pasikars iš širdgėlos virš makaronų puodo.
– Tai bent, sriubytė, tiesa?
– O žinot, kad daug valgantys sriubos visai neserga plaučių vėžiu? Beje, kad jau taip smagiai pakrypo – ar skani sriuba?
Šiandien valgiau tą pačią sriubą. Man tai nelabai. O kaip jums?
– Kaip sako lotynai – sriuboje išmintis. Ar jums patiko?
– Ar tikrai mūsų sriuba tokia šūdina, kaip žmonės kalba?

Sąrašas gali būti tęsiamas iki begalybės. Bet tai geriau darykit jūs.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (551)