„Kvietimų ir pasiūlymų dalyvauti įvairiose fotosesijose sulaukiu nemažai, tačiau tenka rinktis, nes visur tikrai nespėčiau. Šio prekės ženklo veidu sutikau būti dėl to, kad drabužiai yra labai artimi mano stiliui, todėl tokį ženklą tikrai malonu atstovauti. Juolab, kad sulaukiau daug komplimentų iš pačios Aidos, tad bendradarbiavimas tapo tik dar malonesnis“, - pasakoja „AiMi“ reklamos veidu tapusi A. Palšytė.
Tai – antras kartas, kuomet Airinė tapo kūrėjos Aidos Einorės drabužių linijos modeliu. Olimpietė negaili pagyrų naujajai prekės ženklo „AiMi“ drabužių kolekcijai: „Tai – stilingi, lengvai prižiūrimi ir prie daug ko priderinami drabužiai. Savo spintoje turiu ne vieną „AiMi“ drabužį. Juos renkuosi ne tik leisdama laisvalaikį, bet ir dalyvaudama įvairiuose susitikimuose ar prabangiose šventėse“.
Prekės ženklui „AiMi“ kurianti A. Einorė pasakoja, kad A. Palšytę naujos kolekcijos veidu pasirinko neatsitiktinai. Ji viena gražiausių sportininkių Lietuvoje, savo išvaizda bei vidumi puikiai atspindinti prekės ženklo įvaizdį.
„Visų pirmą, aš buvau orientuota į tai, kad kolekcijos veidas mokėtų pozuoti prieš fotoobjektyvą – Airinei tas puikiai sekasi. Ji tokia, kaip ir „AiMi“ – savo tikslo link juda po truputi, mažais, bet labai užtikrintais žingsniais“, - bendradarbiavimu su sportininke džiaugėsi A. Einorė.