„NK sesės 2“ prekės ženklą pristatydamos moterys džiaugėsi, kad kurdamos kartu praleidžia daugiau laiko. „Atėjo laikas įnešti naujų vėjų į mūsų gyvenimus, mes su sese pagaliau radome veiklą kuri mus jungia. Niekam ne paslaptis, kad mūsų kelyje buvo visko: daug juoko, laimės ir meilės, būta ir pykčio, kuris vos nesugriovė tos vienybės.

Laikas gydo žaizdas – šis posakis čia puikiai tinka. O kraujo ryšys – pats stipriausias! Meilė artimam žmogui yra galinga planetos jėga, kuri skatina kurti, taip ir gimė NK seses 2. Mes kurdamos apyrankes praleidžiame su sese daug daugiau laiko kartu, tai pagrindinė mūsų varomoji jėga“, – sakė Natalija.

„Ženklas – mūsų vardų inicialai, o skaičius du, tai mes. Tai mūsų, seserų istorija: visos mūsų paslaptys sudėtos į vieną dėžutę. Juk kai esame kartu, mes viską padauginame iš dviejų, ir tampame galinga jėga, kurios niekas negali sugriauti.

Dvigubai daugiau energijos, dvigubai daugiau jėgos. Tas pats ir su apyrankėmis – į jas sudėta visa mūsų meilė, išradingumas, darbas, o keturių skirtingų simbolių apyrankės sukurtos tam, kad sulauktumėte to, ko labiausiai trokštate“, – pranešime spaudai pasakojo Kristina.

Itin panašūs logotipai

Visgi, nepraėjus nė dienai po naujos veiklos pristatymo akyliausieji jau pastebėjo, kad „NK sesės 2“ logotipas labai panašus į „Nordiska Kompaniet“ parduotuvės logotipą.

Oficialiame prekybos centro tinklapyje rašoma: „Hamngatan gatvėje, Stokholme, prabangių prekių parduotuvė duris atvėrė 1915 metais ir nuo to laiko joje apsilankė ne viena pasaulio įžymybė, be to, buvo surengta begalė iškilmingų renginių. NK visada garsėjo kaip žingsniu priekyje žengiantis lyderis. Centras „NK Gothenburg“ buvo atidarytas 1971 metais. „Nordiska Kompaniet“ priklauso įmonei „Hufvudstaden“.

Teigia „Nordiska Kompaniet“ logotipo nė nemačiusi

DELFI susisiekus su Kristina Ivanova, moteris teigė tiesiog išreiškusi norus dizaineriui, o „Nordiska Kompaniet“ logotipo nė nemačiusi.

„Tikrai nemačiau. Negaliu nieko pakomentuoti, nes nieko nemačiau. Logotipas yra dvi mūsų vardų (Natalijos ir Kristinos, – DELFI) raidės laiko rate, laikrodyje. Galiu komentuoti tik mūsų logotipą, o koks ten kažkieno yra, tai nemačiau. Pats logotipas atspindi ir apyrankių idėją. Pirminis mūsų noras buvo mūsų vardo raidės ir kad tai būtų susiję su laiku ar laikrodžiu. Tokie buvo norai dizaineriui.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (105)