Prieš kurį laiką pasidžiaugusi dideliu dėmesiu projektui, S. Šveikauskaitė dabar turi ir naujų puikių žinių. Prieš kelias dienas jauna mama sulaukė skambučio iš „Google“ atstovo, kuris teigė pastebėjęs naująjį tinklaraštį dėl didžiulio jo peržiūrų kiekio.

„Jis labai išgyrė „BabyBlog“ ir teigė, jog tai puiki idėja, kvietė aptarti galimybę mus remti“, – pasakojo S. Šveikauskaitė.

Po platesnio pokalbio su „Google“ atstovu paaiškėjo, jog akį patraukė puikus tinklaraščio dizainas bei dar Lietuvoje nematyta idėja, kuomet mamos kviečiamos išbandyti produktus ir gauna įvairias nuolaidas kūdikių prekėms.

„Mums pasiūlė biudžetą reklamai ir sutarėme palaikyti ryšį“, – sėkme džiaugėsi tinklaraščio įkūrėja.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)