„Ilsėjomės su nuostabia kompanija Kretos saloje Heraklione. Keliones pamėgome jau seniai ir visur keliaujame su ta pačia kompanija. Jau šešeri metai kiekvieną vasarą koncertuoju Palangoje, Basanavičiaus gatvėje kavinėje „Pajūrio Žibintas“ ir labai susidraugavome su baro šeimininkais – jie mus ir užkrėtė kelioniu karštlige“, - DELFI pasakojo poilsiaujantiems lietuviškame pajūryje puikiai pažįstama atlikėja.

Daugelį populiariausių atostogų krypčių išbandžiusi Tikroji išdykėlė pasaka vadina Graikiją, o štai Egipte moterį sužavėjo viešbutis, bet ne pramogos – išplaukusi nardyti Tikroji išdykėlė susirgo jūros liga, todėl atostogas teko leisti pusbadžiu.

„Pirmoji kelionė buvo į Egiptą, gyvenome nuostabioje „Makadi oazėje“, prie Raudonosios jūros, 30 kilometrų nuo Hurgados miesto. Sekanti mūsų kelionė buvo į Turkiją, kur šiek tiek nusivylėme, bet tik todėl, kad, matyt, pasirinkome ne tą viešbutį. Mūsų šeimos draugai norėjo, kad viešbutis būtų pačiame centre, tai, žinoma, nebuvo tokių sąlygų kaip Egipte. Taigi, daugiau aplankėme parduotuvių ir vietinių bariukų. Kiekviena kelionė palieka daug geru įspūdžių, tačiau labiausiai patiko Graikijoje – nuostabūs vaizdai, jaučiausi kaip pasakoje. Būdami Egipte plaukėme po vandeniu žiūrėti koralų ir tame pasiplaukiojime buvo labai blogai man, kadangi susirgau jūros liga. Nelabai ką bemačiau ir dar po to dvi dienas nelabai galėjau ką valgyti. Na, o Graikijoje ryžomės ir vėl plaukti laivu į Spinalongos salelę, kur buvo tremiami kadaise visi sergantys raupsais“, - ryškiausius buvusių kelionių momentus prisiminė Palangos įžymybė.

Šįkart, kaip ir ilsėdamasi Egipte, su viešbučiu Tikroji išdykėlė neprašovė. „Kretoje apsistojome nuostabiame viešbutyje, pačioje kalno viršūnėje, iš kurio buvo nepakartojamas vaizdas – viešbutis vadinasi „Hersonissos Village“, maistas taip pat nuostabus, taigi tikrai rekomenduočiau visiems ten apsistoti. Jūra taip pat netoli, iš karto nusileidus, kalno apačioje. Mes visada renkamės keliones, kad būtų viskas įskaičiuota – tada nereikia rūpintis, kad liksime nepavalgę ar negėrę, - šypsosi iš atostogų sugrįžusi dainininkė ir prisipažįsta, kad „viskas įskaičiuota“ patogu, malonu, bet figūros nesaugo. – Iš kiekvienos kelionės grįžtame priaugę po keletą kilogramų.“

Tikroji išdykėlė atostogaudama paprastai nesiaubia parduotuvių – išrenka mielų suvenyrų artimiesiems, o štai viešėdama Kretoje apžiūrėjo ir kailinių asortimentą, kai kuriuos net pasimatavo.

„Kažkokių ypatingų pirkinių niekada neįsigijome, tiesiog parvežame visiems suvenyrų, susijusių su šia šalimi. Labiausiai, kas krito į akis Kretoje, tai kailių parduotuvės kas 100 metrų. Kailiniai tikrai nuostabūs, tokių niekur kitur nebuvau mačiusi, kainos taip pat beveik perpus mažesnės, nei pas mus. O ir nuolaidas daro iš karto ne po kelis šimtus, o tūkstančiais. Žodžiu, vyrai, važiuokite savo žmonoms pirkti kailinių tik į Graikiją. Kalbant apie maistą, Kretoje man taip pat jis buvo priimtiniausias ir galbūt artimiausias mūsų virtuvei. Valgėme ne tik viešbutyje, bet taip pat aplankėme ir keletą vietinių kavinių, kur vaišinomės jūros gėrybėmis. Be abejo, tai paliko didelį įspūdį, kadangi gali skanauti ant jūros kranto esančiame bare ką tik pagautas jūros gėrybes, šviežiai paruoštas“, - pasakojo dar atostogų nuotaikomis gyvenanti Tikroji išdykėlė.