Pasidomėjus, kaip kilo idėja surengti būtent tokią pamoką, D. Bilevičiūtė DELFI pasakojo, kad buvo siekiama kiek komišku būdu parodyti rimtus dalykus: „Vienas iš „Husarų“ narių buvo mano mokinys ir aš visada palaikiau jų visą grupę. Keitėsi jos sudėtis, sudėtinga buvo surasti žmones. Pagaliau atėjo ta diena, kai grupėje yra trys šaunūs vaikinai, kurie visada konsultuojasi su manimi.

Su manimi jau spėjo susipažinti ir nauji grupės nariai, kartu šventėme ne vieną gimtadienį, tad jie jau suprato, kad aš nesikandžioju, bet pasakysiu taip: lengviausia mano mokiniui, nes jis jau žino, ką aš darau ir kaip. Kiti vaikinai jautėsi kiek nejaukiai, nežinojo, ką ir kaip čia reiks daryti. Muzikinė erotika ir muzikinis seksas egzistuoja visada ir mes puikiai galime pasakyti, kad mylime tuos atlikėjus, kurie yra labai seksualūs, o seksualumas muzikoje yra visai kiti dalykai.

Lietuvoje mažai kas taip dainuoja, tad mano misija buvo parodyti, kaip reikia dainuoti, kaip sako profesionalai, visu kūnu.“

Paprašius įvardyti, kas Lietuvoje jau moka dainuoti „visu kūnu“, D. Bilevičiūtė pasakojo nustebusi, kuomet prieš kelerius metus išvydo Jurgio Didžiulio repeticiją. „Vienoje televizijos laidoje tiesiog man grynai prieš akis juos filmavo, o tai buvo tada, kai jie rengė pasirodymą su sidabrinėmis trumpikėmis. Jurgiui dainuojant pagalvojau „Blemba, taigi jis užpakaliu dainuoja!“. Tai buvo nuostabu, aš niekada nebūčiau pastebėjusi, bet kadangi atsidūriau jiems iš nugaros, tai ir pamačiau“, - juokėsi D. Bilevičiūtė.

Tiesa, J. Didžiulis Lietuvoje toks ne vienintelis: „Vėliau teko dirbti privačioje dainavimo akademijoje ir ten taip pat dėstė Deivis. Savo suaugusioms mokinėms papasakojau, kaip yra „imamas“ dainavimas užpakaliu („imamas“ ypatingai aukštas garsas). Tą dieną Deivis dirbo prieš mane ir man atėjus mokinės iškart pasipasakojo, kad matė jį taip dainuojant.“

Muzikos pamokas vedanti D. Bilevičiūtė pasakojo, kad toks dainavimas kiek paprastesnis moterims: „Galbūt moterims yra lengviau, nes po sijonu nesimato, kada tu „imi“ tą aukštą natą ar ne. Bet vyrams, jei jie nori „paimti“ ypatingai aukštą natą, tai be šito jie neišsisuka. Jeigu pas mus Lietuvoje atlikėjai tuo naudotųsi, tai visi būtų idealūs dainininkai.“

Moteris neslėpė, kad tokios technikos be specialisto pagalbos išmokti praktiškai neįmanoma.

Tiems, kas D. Bilevičiūtę tapatina tik su skandalais, o ne vokaliniais gebėjimais, moteris taip pat turi argumentų: „Visi sako, kad atėjau į rinką su vokalu, o dabar tik seksas ir panašiai. Bet palaukite, birželio mėnesį aš pasidariau tą nuogą fotosesiją, o liepą pasirašiau tarptautinį kontraktą su „FHS Solutions Group“. Esu pagrindinė tarptautinė prodiuserė, kuri atstovauja net 20 šalių ir galimybės ten jaunimui yra didelės.“

Moteris teigė, kad rimtiems dalykams tiesiog pasirenka žaismingą formą, o tai, ką pademonstravo su grupės „Husarai“ vaikinais – tiems, kas studijavo akademinį dainavimą, bus jau seniai žinoma ir matyta.

„Neseniai sutikau savo buvusį dekaną ir priminiau jam, kaip jis dėstydamas užlipdavo mergaitėms ant nugarų ir prispausdavo, o jis man sako: „Ko jūs pergyvenate, Daina, aš gi ir ant berniukų taip pat užsilipdavau“. Jis norėjo pasakyti, kad jam buvo „iki lemputės“, ar tu berniukas, ar mergaitė, nes kai esi teatriniam procese, tai nežiūri nieko, o kol esi jaunas, tai gal tau kažkaip kitaip atrodo“, - dviprasmiškas situacijas atsiminusi pasakojo D. Bilevičiūtė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (226)