„Kreipiuosi norėdama perspėti visas merginas, kurios suinteresuotos Issengel rūbeliais, apie kurią ne taip seniai buvo kalbama DELFI tinklalapyje.

Nors jaunoji dizainerė garsėja prabangia rūbų linija, tačiau klientės nėra patenkintos prekėmis ir skundžiasi ne tik kainos ir kokybės neatitikimu, bet nemandagiu pardavėjos bendravimu, atsakomybės neturėjimu bei prekių pristatymo terminu.

Visų pirma, daugelis Issengel rūbų tėra paimti iš internetinių tinklalapių, pati mergina neturi realių nuotraukų, todėl daugeliu atveju realybėje prekė atrodo visai ne taip, kaip pateikiamose nuotraukose.

Taip pat, daugelis merginų skundžiasi, kad pardavėja delsia atsiųsti prekes. Striukę užsisakė gruodžio gale, o iki šiol dar neturi. Anksčiau sakė, kad jau išsiuntė. Siuntimo kodo niekaip neatsiuntė. Po kelių piktų draugės žinučių sugebėjo atrašyti ir pasakyti, kad netyčia kitai mergaitei tą striukę išsiuntė.

Tačiau daugelis labiausiai nusivylė ne tiek pardavėjos neapdairumu ir neatsakomybe, kiek jos prekių prasta kokybe.

Ateityje patarčiau paieškoti geresnių variantų, negu pirkti rūbelius iš Avgustinos Issengel.

Taip pat, prisegu fotografijas, darytas realybėje, bei pačios dizainerės nuotraukas, įkeltas jos internetinėje „Facebook“ parduotuvėje. Nuotraukose galite matyti kreivai nukirptus kraštus, neatsargiai įsagstytas kniedes, netinkamą suknelės formą (lyginant su internetine nuotrauka) bei kabliukų trūkumą striukėse“, - savo laiške rašė DELFI skaitytoja.

Avgustina: į tokias kalbas nekreipiu dėmesio

„Tai visiškas absurdas. Patys žinote, kaip yra. Pavydo pilna visur. Nieko dėl to negaliu padaryti, visada sulauksiu kritikos, juk dirbu su žmonėmis. Visiems neįtiksi“, - DELFI kalbėjo realybės šou išgarsėjusi mergina.

Avgustina gynėsi, kad socialiniame tinklapyje „Facebook“ yra publikuotos tik jos darytos nuotraukos – jokių kitų ji neviešinanti. Mergina teigė, kad nuotrauka, kurioje įamžinta balta kailinė liemenė, yra padaryta jos sesers. Mergina tikino, kad ji pati įdėjusi nuotrauką į užsienio tinklapius.

Vienos internetinės dėvėtų drabužių parduotuvės vartotoja sukūrė forumą, kuriame merginos išreiškia nuomonę apie Avgustinos kuriamus drabužius. Nors pasisakymų išties daug, tačiau gerų žodžių galima rasti sunkiai. Forumo dalyvės skundžiasi ne tik nemaloniu Avgustinos bendravimu, bet ir tuo, kad negauna užsisakytų prekių, pervestų pinigų. Kai kurios merginos skundžiasi, kad užsisakytų drabužių laukia tris mėnesius. Forumietės teigė, kad Avgustina atsisiunčia prekių iš Kinijos ir parduoda jas už kur kas didesnę sumą. Avgustina tikino nespėjanti atrašyti visoms, besidominčioms jos kuriamais drabužiais. Mergina tikino nesėdinti „Facebook'e“ kiaurą parą ir negalinti atsakyti į skambučius naktimis.

Avgustina teigė į tokias kalbas nekreipianti dėmesio. Ji yra užtikrinta, kad tuo versis visą gyvenimą. „Kritika yra reikalinga. Kaip dirbti be jos? Turėjau didelį striukių užsakymą. Ilgą laiką nebuvo kailių, vėliau gavome brokuotus. Pusę teko gražinti, o tos, kurios palaukė, dabar džiaugiasi striuke ir dėkoja man. Žinau, kas tą forumą sukūrė, galima sukurti daug anketų ir rašyti. Manęs tai visai nežlugdo. Nuo kovo mėnesio pardavinėsiu rūbus, kurie bus vietoje, merginos galės atvažiuoti ir pasižiūrėti. Nenoriu daugiau tokių kalbų girdėti“, - teigė Avgustina.

Avgustina Issengel

Negaliu siųstis daiktų iš Kinijos ir dėti savo etiketę. Tai būtų nesąmonė. Kiekvieną savaitę važiuoju į Vilnių, kur perku medžiagas. Visos viską atgauna. Tik klientės galvoja, kad aš esu viena – aš siūnu, aš gaminu kailius, aš bendrauju su klientėmis. Mano komandoje dirba dešimt žmonių. Būna, kad kailio nėra. Aš tada nieko negaliu padaryti. Pasakau, kad reikės laukti savaitę. Yra klienčių, kurios žino, kas yra individualus pasiuvimas, kiek tai užtrunka. Gerai, kad nepatenkintų panelių yra tik mažuma“, - gynėsi Avgustina, paklausta, kodėl panelės laiku negauna užsisakytų prekių.

Viena Avgustinos klientė skundėsi, kad užsisakius striukę, dekoruotą kailiu, gavo ją ne tokios kokybės, kokios tikėjosi: „Kailis net nepritvirtintas, bet kaip užmestas, pati persisiuvinėjau kabliukus kailiui“, - rašė ji. Tačiau Avgustina teigė, kad toks yra drabužio sumanymas – kailinė apykaklė užsideda ant striukės ir neprisitvirtina tam, kad galėtum dėvėti striukę taip, kaip nori.

 „Tokios kalbos man nekelia streso. Visada įspėju – jei nepatinka, nepirkit. Aš kojines galiu pardavinėti už 1000 litų, jei nenori – nepirk. Mano mama dizainerė, dirba daug metų. Įspėjo mane, kad šitoj srity kritikos neišvengsiu. Mano kailiniai nėra brangūs, jei kažkas sau negali leisti – tegu neperka. Jei esi nepatenkinta preke, gali atgauti pinigus. Pagal įstatymus tą privalau daryti.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (251)